افشای اطلاعاتی تازه از سه مدل سامسونگ گلکسی اس 10

کمپانی صاحب‌نام کره‌ای در حال آماده‌سازی پرچمداران آتی خود است و از شواهد پیداست که هر سه مدل سامسونگ گلکسی اس 10 (Galaxy S10) را با طراحی مدرنی ملاقات خواهیم کرد. اخیرا «رولند کوانت» ضمن اشاره به آغاز پروسه تست این دستگاه‌ها، شماره مدل آن‌ها را نیز فاش کرد.

بر این اساس ادعای این افشاگر سرشناس، یکی از سه مدل سامسونگ گلکسی اس 10 با شماره‌های SM-G975F و SM-G975U (بسته به بازار هدف) و دیگری با SM-G973F و SM-G973U شناخته می‌شود. او همچنین سومین عضو این خانواده را نیز با شماره‌ مدل SM-G970F یا SM-G970U معرفی کرده است.

اما ظاهرا کمپانی کره‌ای در حال کار روی یک پردازنده ارتباطی 5G-NR نیز بوده و بنابر ادعای کوانت، احتمالا آن را در مدل‌های مبتنی بر تراشه اگزینوس به‌کارگیری خواهد کرد. البته این بدان معنا نیست که هر سه مدل سامسونگ گلکسی اس 10 قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را خواهند داشت.

سامسونگ گلکسی اس 10

از سایر ویژگی‌های منتسب به این پرچمداران، باید به احتمال بهره‌مندی مدل پریمیوم از حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش اشاره کنیم. از طرفی گفته می‌شود که حسگر اثر انگشت ارزان‌ترین مدل، روی فریم کناری آن قرار خواهد داشت.

همچنین انتظار می‌رود که حداقل یکی از سه مدل سامسونگ گلکسی اس 10 دارای دوربین سه‌گانه با لنز‌های استاندارد، عریض و تله فوتو در پنل پشتی خود باشد. رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید پای نیز یکی دیگر از ویژگی‌های احتمالی این پرچمداران به شمار می‌رود.