سوراخ روی نمایشگر Infinity-O سامسونگ گلکسی اس 10

سوراخ روی نمایشگر Infinity-O سامسونگ گلکسی اس 10 با لیزر ایجاد خواهد شد

سامسونگ از طرح‌های جذابی برای گلکسی اس 10 خود پرده برداشته است. یکی از این طرح‌ها از نمایشگر Infinity-O برخوردار است که دارای یک سوراخ روی خود به جای ناچ است. که قرار است با لیزر ایجاد شود.

سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) ورودی جذابی را از سامسونگ در پایگاه داده‌های خود دریافت کرده است که حالا در 70 کشور جهان به عنوان یک پتنت طراحی منحصر به فرد شناخته شده است. گروه LetsGoDigital اغلب طرح‌های طراحی یک گوشی با سوراخ روی صفحه را که میزبان دوربین سلفی در حالت‌های مختلفی (در گوشه‌ی صفحه) هستند مورد بررسی قرار داده است. از آنجایی که شایعات ادعا می‌کنند گلکسی اس 10 سامسونگ از چنین طراحی (سامسونگ این نوع صفحه نمایش را نمایشگر Infinity-O نامیده است) برخوردار است، این می‌تواند طراحی یکی از مدل‌های Galaxy S10 باشد.

قسمت سرگرم کننده این است که در بسیاری از این تصاویر، سوراخ روی نمایشگر Infinity-O سامسونگ در سمت چپ قرار داده شده است، به جز شماتیک‌های J-L که اساسا پتنت‌های طراحی جداگانه‌ای هستند. اما سامسونگ چگونه بر روی نمایشگر OLED سوراخ ایجاد خواهد کرد؟

سوراخ روی نمایشگر Infinity-O سامسونگ گلکسی اس 10

فناوری لیزری برای ایجاد سوراخ نمایشگر Infinity-O

رسانه‌ی کره‌ای Etnews گزارش می‌دهد که سامسونگ با استفاده از فناوری لیزری بین OLED و نوار فیلم نازک TFE حفره ایجاد خواهد کرد. این فرآیند با نمایشگرهای منعطف OLED سامسونگ که از پلاستیک به جای شیشه استفاده می‌کنند چالش سخت‌تری را شکل می‌دهد، زیرا دور سوراخ به وجود آمده به طور جداگانه‌ای نیازمند محافظی در برابر اکسیژن و رطوبت است تا مانع از زنگ زدگی آن شود.

با این حال اگر کسی بتواند این فرآیند را به سادگی انجام دهد، سامسونگ دیگر در استفاده از آن در صفحه نمایش انعطاف پذیر OLED خود دیگر یکه تاز نیست؛ در نظر داشته باشید که گلکسی S10 یک نسخه ویژه به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ است و باید منحصر به فرد باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. راستی
    یادم رفت
    اشغال
    با تشکر از نظر انگلیسیت.

  2. خب چجوری میگه موقع تماشای ویدو محو میشه ؟؟؟

  3. درود به سامسونگ خیلى دوستت دارم
    🙂
    😉

  4. باید از ورود این محصول ساخت غرب به داخل کشور جمهوری اسلامی جلوگیری کنیم 👍

  5. زنده باد سامسونگ عزیز