گوشی اوپو ای 7

گوشی اوپو ای 7 مجهز به HyperBoost و یک باتری غول پیکر معرفی شد

گوشی موبایل اوپو ای 7 (Oppo A7) مجهز به فناوری HyperBoost و یک باتری غول پیکر معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و قیمت گوشی میان رده اوپو ای ۷ بیشتر آشنا شوید.

شایعات در مورد گوشی اوپو ای 7 از ماه گذشته آغاز شد و حالا این دیوایس رسما معرفی شده است. گوشی جدید اوپو از تراشه پایین رده اسنپدراگون 450، ناچ قطره‌ای نمایشگر و یک باتری غول پیکر با ظرفیت 4230 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است؛ اما شاید جذاب‌ترین قابلیت آن، فناوری HyperBoost باشد. اوپو A7 نخستین گوشی میان رده‌ی شرکت اوپو است که از این فناوری برخوردار است و به لطف آن می‌تواند بازی‌ها را بدون مشکل اجرا کند.

اوپو ای 7 از یک نمایشگر 6.2 اینچی HD با نسبت ابعاد 19:9 بهره می‌برد. در قسمت بالای آن نیز مطابق دیگر گوشی‌های تازه معرفی شده اوپو، یک ناچ با طراحی قطره‌ای به چشم می‌خورد. نسخه‌ی چینی این گوشی به حافظه 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد بود، اما نسخه‌ی نپالی آن به حافظه‌ی کمتر 32 گیگابایتی تجهیز خواهد شد. هر دو نسخه از کارت میکرو اس دی نیز پشتیبانی می‌کنند.

دوربین سلفی با قابلیت‌های هوش مصنوعی

دوربین اصلی این گوشی از دو سنسور 13 + 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. ترکیب دوربین دوگانه به کاربران اجازه‌ی ثبت عکس‌هایی با پس زمینه‌ی تار را می‌دهد.در جلو این گوشی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی برخوردار است که شامل یک حالت ویژه عکاسی زیباساز 8 مگاپیکسلی است. یک باتری 4230 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد و در راس بخش نرم افزاری آن نیز رابط کاربری ColorOS 5.2 قرار دارد.

فناوری HyperBoost در اوپو ای 7

اوپو HyperBoost را چند ماه پیش برای پاسخ به فناوری GPU Turbo هواوی معرفی کرده است. این قابلیت استفاده از پردازنده و پردازشگر گرافیکی را برای اجرای نرم‌تر برخی بازی‌ها شامل Arena of Valor، PUBG و FIFA تا 31 درصد، بهینه می‌کند. این گوشی پس از اوپو RX17 پرو، دومین گوشی شرکت اوپو است که از این فناوری پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی اوپو ای 7

اوپو ای 7 با قیمت 230 دلار در چین پیش فروش شده است، در حالی که این قیمت در نپال 310 دلار است. شما می‌توانید اوپو A7 را در سه رنگ طلایی، آبی یا صورتی خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. باتریش چند میلی مگه

  2. عین میان رده پارسال هواوی

  3. گوشی میان رده خیلی خوبیه

  4. چ رنگای شاد و جذابی داره