اپلیکیشن PlayJ سونی

اپلیکیشن PlayJ سونی منتشر شد؛ اشتراک ویدیو و استریم بازی‌های موبایلی

اپلیکیشن PlayJ سونی منتشر شد. به لطف پلی جی، شما می‌توانید تجربه‌ی مشاهده‌ی ویدیوها و بازی‌های در حال انجام روی گوشی‌تان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سونی نسخه‌ی آزمایشی اپلیکیشن PlayJ خود را منتشر کرد و هم اکنون می‌توانید آن را از طریق فروشگاه گوگل پلی دریافت کنید. با این اپلیکیشن، شما قادر به اشتراک گذاری تجربه بازی موبایلی‌تان با دیگر دوستان خود خواهید بود؛ به لطف این اپلیکیشن، درست هنگامی که در حال اجرای یک بازی هستید یکی از دوستانتان نیز می‌تواند به صورت زنده از روی صفحه گوشی یا تبلت شما، آن را ببیند.

شما همچنین می‌توانید تجربه‌ی تماشای یک فیلم استریم شده، یک ویدیو در یوتیوب و یا یک برنامه تلویزیونی که در حال مشاهده‌ی آن روی دیوایس خود هستید را با یکی از دوستانتان به اشتراک بگذارید. در واقع اپلیکیشن PlayJ سونی به شما اجازه می‌دهد هرآنچه در سر دارید را به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن بر روی کلیه‌ی دیوایس‌های اندرویدی با نسخه 5.0 به بالاتر نصب خواهد شد و خوشبختانه محدود به استفاده در گوشی‌های اکسپریا سونی نیست. زمانی که شما اپلیکیشن PlayJ را دانلود کرده و از طریق حساب کاربری گوگل یا فیسبوک وارد آن شوید، شما می‌توانید یک بازی را انتخاب کرده و یکی از دوستانتان را دعوت کنید تا بتواند از راه دور، صفحه نمایش گوشی شما در حین اجرای آن بازی را مشاهده کند. اگر دوست شما دعوتتان را پذیرفت، شما خوراک ویدیویی آن را در کنار صفحه‌ی گوشی خود در یک پنجره‌ی کوچک مشاهده خواهید کرد و می‌توانید با وی چت کنید؛ این درحالیست که شما در یک مکالمه‌ی دو نفره نیز قرار دارید.

اپلیکیشن PlayJ فعلا در اندروید

این برنامه در حال حاضر تنها مختص اندروید است. بی‌تردید ما پلی جی را یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تازه معرفی شده در گوگل پلی می‌دانیم که می‌توانید هم اکنون آن را دانلود و نصب کنید. البته باز هم باید یادآوری کنیم که سونی نسخه‌ی آزمایشی PlayJ را منتشر کرده است؛ این می‌تواند به معنای عدم پایدار و قابل اعتماد بودن اپلیکیشن باشد، زیرا احتمال وجود باگ‌های مختلفی در آن وجود دارد تا سونی آن‌ها را در نسخه‌ی نهایی برطرف کند.

دانلود PlayJ برای اندروید (نسخه‌ی آزمایشی)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چ جالب ..برا بقیه اپلیکیشنا هم این ویژگی باید اضافه شه

  2. دیگ حسی برا بازی کردن نمونده..ینی حسی نزاشتن برامون تقصیر خودمون نیس