نمایشگرهای هواپیما

همکاری ال جی و لوفتهانزا برای تولید نمایشگرهای هواپیما

شرکت ال جی و شرکت هواپیمایی لوفتهانزا تکنیک برای تولید سیستم‌ها و نمایشگرهای هواپیما همکاری می‌کنند. نمایشگرهای OLED هواپیمایی جدید در سال 2019 به بازار عرضه می‌شوند.

شرکت ال جی و شرکت هواپیمایی لوفتهانزا تکنیک (Lufthansa Technic) قرار است با مشارکت یکدیگر، تولید و بازاریابی نمایشگرهای مبتکرانه OLED برای کابین های هواپیما را اجرایی کنند.

تولید نمایشگرهای هواپیما از سال 2019

این همکاری در هامبورگ آلمان انجام خواهد شد و در نیمه اول سال 2019 فرایند تولید نمایشگرهای هواپیمایی شروع می‌شود. این مشارکت با ترکیب کردن فناوری نمایشگر پیشرفته، سبک و منعطف OLED ال جی با فناوری‌های هوانوردی لوفتهانزا تکنیک انجام خواهد شد و بازار‌های جدیدی برای مصارف هوایی مانند نمایشگرهای خوشامدگویی و تجهیزات داخلی هواپیما به وجود خواهد آورد.

آقای وون سون هوانگ (Kwon Soon-hwang)، رئیس بخش کسب و کار ال جی می‌گوید:

ما از همکاری با شرکت لوفتهانزا بسیار خوشحالیم و این همکاری دسترسی به فناوری‌های مبتکرانه و مشتری‌محور ال جی را برای هواپیماها میسر خواهد کرد.

آقای دکتر یوهانس باسمن (Johannes Bussmann)، رئیس هیئت اجرایی شرکت لوفتهانزا تکنیک نیز می‌گوید هر دو شرکت با اعتبار جهانی و حوزه کاری مختص خود قصد دارند تا با این همکاری، تجربه مسافرت هوایی جدیدی رقم بزنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به هیچ حجایی نمیرسه

  2. هواپیما دیگه چ صیفه ایه