مشخصات هواوی پی اسمارت 2019

طراحی و مشخصات هواوی پی اسمارت 2019 از طریق FCC لو رفت

طراحی و مشخصات هواوی پی اسمارت 2019 (Huawei P Smart 2019) با صدور گواهی FCC لو رفت. موبایل جدید هواوی در چهار نسخه مختلف به فروش خواهد رسید.

تنها چند روز پیش از معرفی رسمی گوشی آنر 10 لایت، یکی دیگر از موبایل های هواوی موفق به دریافت گواهی از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا شده است. این یعنی در آینده نزدیک، کاربران می‌توانند منتظر معرفی این تلفن هوشمند باشند. مهم‌ترین ویژگی مدل 2019 هواوی پی اسمارت که با شماره مدل POT-LX3 روانه بازار خواهد شد، باتری 3320 میلی‌آمپر ساعتی آن است. این در حالی‌ست که نسل قبلی به یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده بود.

متناسب با تعداد سیم‌کارت‌ها و میزان حافظه داخلی (32 یا 64 گیگابایت)، حداکثر 4 نسخه از پی اسمارت جدید عرضه می‌شود. اندازه رم هم برای تمام این مدل‌ها، 3 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

با جستجو در وب‌سایت FCC، شما همچنین می‌توانید ابعاد دستگاه و شماتیک آن را پیدا کنید؛ نسل جدید با طول و عرض 155.2 در 73.4 میلی‌متر تولید می‌شود. ظاهرا بخش پشتی میزبان دوربین دوگانه است، در حالی که در قسمت جلویی از ناچ قطره آب استفاده شده است.

متاسفانه اطللاعات بیشتری از طراحی یا مشخصات هواوی پی اسمارت 2019 در دست نیست. با این وجود، احتمالا در آینده نزدیک شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. گوشی خوبی به نظر میاد

  2. لنز دوربیناش چقدر بزرگه

  3. این هیچ فروشی نمیکنه ببین کی گفتم

  4. عین چرا اینقدر از ایفون اسکی میره

  5. دوربین جلوش مشخص نیست دوگانه س یا ن؟؟