آژانس های هواپیمایی

آژانس های هواپیمایی و سایت‌های فروش بلیت متخلف مسدود شدند

مجوز آژانس های هواپیمایی متخلف به دلیل رعایت نکردن الزام‌های قانونی لغو شد. علی‌اصغر باریکانی، مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی اعلام کرد با آژانس های هواپیمایی و سایت‌های فروش بلیط متخلف برخورد شده است.

در ماه‌های اخیر با گران‌فروشی بلیت‌های ایرلاین های هواپیمایی مواجه بودیم که تا الان نیز وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه ورود نکرده و تصمیمی برای حل این مشکلات اتخاذ نشده است. از طرفی سازمان هواپیمایی نیز از نحوه قیمت‌گذاری ایرلاین‌ها دفاع می‌کند و به دلیل تامین ارز دولتی در خصوص افزایش قیمت‌ با ایرلاین‌ها برخورد نکرده و آژانس‌ های مسافرتی و سامانه‌های رزرواسیون را مقصر اصلی گرانی می‌داند. در همین رابطه از سوی سازمان هواپیمایی اعلام شد که بالغ بر 54 آژانس هواپیمایی به دلیل رعایت نکردن توصیه‌ها و الزام‌ها، مجوز آن‌ها لغو شده است.

آژانس های هواپیمایی

برخورد با آژانس های هواپیمایی متخلف

علی‌اصغر باریکانی، مدیرکل دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در این باره عنوان کرد در نیمه نخست سال 97 مجوز 54 آژانس هواپیمایی لغو شده و مجوز 137 دفتر مسافرتی دیگر نیز تعلیق شده است. در همین رابطه دسترسی 310 سایت فروش بلیت که به فروش بلیت‌های غیر مجاز اقدام می‌کردند قطع و فیلتر شدند و در جریان اربعین حسینی امسال نیز مجوز 5 آژانس هواپیمایی به دلیل تخلفات صورت گرفته، لغو شد. لازم به ذکر است که گران‌فروشی‌های اخیر به این لغو مجوز‌ها ارتباطی نداشته و دلیل آن به مواردی نظیر تایید نشدن شرایط راه‌اندازی آژانس های هواپیمایی پس از تعلیق، تمدید نکردن ضمانت‌نامه، رعایت نکردن الزامات و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشور است.

آژانس های هواپیمایی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. ایران دیگه نابود شد

  2. فقط تو کار نابود کردن شغل مردمن

  3. دهن اینا هم سرویس شد

  4. چی بگم واقعا حرف حق جواب نداره

  5. من نمیدونم این بیچاره ها با دلار روز کار میکنن گرون میشه اینا نباید گرون کنن؟؟

  6. ناموسا قیمت بلیطا رو دیدین؟ پول خون باباشونو میگیرن😓

  7. حالا پول کو که بخوایم برا مسدود شدنش ناراحت شیم😂

  8. کلاهبردار تر و متقلب تر از این آژانس ها پیدا نمیکنید بخدا