مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018

فینالیست‌های مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018 معرفی شدند

اگر مایل به مشاهده‌ ژست‌های خنده‌دار از حیوانات وحشی هستید، تماشای آثار راه یافته به مرحله نهایی مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018 را از دست ندهید؛ تصاویری که می‌توانند دل هر بیننده‌ای را شاد کنند.

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش چند سالی است که برگزار می‌شود و به واسطه‌ی آن، هنرمندان چهره‌ی متفاوتی از حیوانات را به تصویر می‌شکند. در ادامه تصاویر منتخب تازه‌ترین دوره این رقابت‌ها را تماشا خواهید کرد.

فینالیست‌های مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018

این تصویر توسط عکاس امریکایی «اِیمی کندی» در جورجیای جنوبی، یکی از جزایر جنوبگان گرفته شده است. پنگوئن‌های امپراتور تنها پنگوئن‌هایی هستند که روی توده‌های یخ قطب جنوب زندگی می‌کنند و فک‌ها، شکارچیان این پرندگان باوقار محسوب می‌شوند. البته در اینجا به نظر می‌رسد که پنگوئن‌ها دست بالا را دارند؛ حداقل در لحظه‌ی ثبت عکس!

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018

عکس زیر علاوه بر جایزه اصلی رقابت‌ها‌، دو جایزه دیگر را نیز نصیب «مری مک گوان» هنرمند امریکایی کرد. مک گوان تصویر این سنجاب خاکستری شوکه شده را در فلوریدا شکار کرده است. از ژست عجیب، چشمان گرد شده و دهان باز حیوان نگون بخت، این‌طور به نظر می‌رسد از چیزی که برای ما قابل مشاهده نیست، وحشت‌زده شده است.

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018

این سنجاب قرمز که در حال جست و خیز روی ساقه‌ی دو گیاه ترمس (لوبیا گرگی) بود، توجه عکاس سوئدی «گیرت وگن» را به خود جلب کرد.

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018

عکاس آلمانی «یاکوب استرکر» در سفری که به ماداگاسکار داشت، این عکس جالب از یک لمور را شکار کرد. ظاهرا حیوان از اینکه در قاب تصویر قرار گرفته، سورپرایز شده است.

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018

ایستادن اتفاقی این دو حیوان که یکی کفتار و دیگری احتمالا کرکس است، به «کوین رونی» عکاس بریتانیایی فرصت ثبت تصویری را داد که در نگاه اول، یک هیولای هیبرید را در آن می‌توان دید.

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018

«بارنی کوشالکا» عکاس امریکایی، این تصویر از یک گوزن نر در وایومینگ را هنگامی شکار کرد که حیوان همزمان با خمیازه کشیدن، به دوربین او خیره شده بود؛ تصویری که در آن هیچ اثری از ابهت یک گوزن نر دیده نمی‌شود!

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018

در یک روز سرد زمستانی در وایومینگ امریکا، یک خرس با سر به درون توده‌ی برف شیرجه می‌زند و «پتی باکن» آنجا آماده بود تا این صحنه جالب را ثبت کند.

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018

جغدهای سوراخ‌نشین در چمنزارها و مرغزارهای غرب قاره امریکای شمالی زندگی می‌کنند. این پرندگان دوست داشتنی می‌توانند با دویدن روی زمین، به شکار طعمه‌های خود بپردازند. نگاه ملیح و نافذ یکی از این جغدها را، از دریچه دوربین «شین کینا» عکاس امریکایی تماشا می‌کنید.

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018

تصویری از دو اژدهای کومودو در والپاتوی سری‌لانکا که گویی در حال رقص تانگو هستند. اما در حقیقت، جنگ قدرتی بین این دو اژدهای نر درگرفته؛ احتمالا بر سر انتخاب جفت یا تعیین قلمرو. این عکس توسط هنرمند روس «سرگی ساوی» به ثبت رسیده است.

مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. این اخری چقدر چندش بود

  2. سوسماره خیلی خوب بود

  3. ببخشید میزنم تو ذوقتون ولی اونا مارمولک نیستن …بازم من شرمنده

  4. ای جونم فقط مارمولکای رمانتیکمونو عشقه