نمایشگر گوشی منعطف هواوی میت ایکس

افشای اطلاعاتی تازه از زمان عرضه و نمایشگر گوشی منعطف هواوی میت ایکس

یکی از رسانه‌های کره‌ای در گزارشی تازه، اطلاعاتی جذاب از زمان عرضه و نمایشگر گوشی منعطف هواوی میت ایکس (Huawei Mate 20 X) را فاش کرد. کاربران باید خود را برای نمایشگری بزرگ آماده کنند.

ماه گذشته، سامسونگ سرانجام از موبایل منعطف خود با دو صفحه نمایش 7.3 اینچی و 4.6 اینچی پرده برداشت تا کاربران، موبایل و تبلت را در یک دستگاه داشته باشند. حالا نیز ETNews در گزارشی جدید، مدعی به‌کارگیری یک نمایشگر 8 اینچی در گوشی انعطاف پذیر هواوی شده است.

همان‌طور که پیش‌تر نیز شایعه شده بود، شرکت چینی BOE مسئولیت ساخت نمایشگر گوشی منعطف هواوی میت ایکس را بر عهده دارد؛ کمپانی توانمندی که پنل‌های منحنی میت 20 پرو را هم تامین می‌کند. علاوه بر این، هواوی این گوشی را در اختیار اپراتورهای کره‌ای قرار داده است. یکی از افراد آگاه در این رابطه می‌گوید این دستگاه، یک نمونه اولیه یا محصول مفهومی ساده نیست:

ما نمی‌توانیم الگوهای استفاده، مشخصات، طراحی یا موارد دیگر [این گوشی] را فاش کنیم، اما کامل‌تر از چیزی بود که انتظارش را داشتیم.

اما چرا مدیران این گوشی را در اختیار کره‌ای‌ها قرار داده‌اند؟ هواوی قصد دارد موبایل انعطاف پذیر خود را با پشتیبانی از شبکه 5G عرضه کند و کره جنوبی، تنها کشوری است که از نیمه اول 2019 نسل جدید اینترنت را ارائه خواهد کرد. به احتمال زیاد، موبایل انعطاف پذیر هواوی در خلال کنگره جهانی موبایل 2019 پیش روی همگان قرار می‌گیرد و پس از آن، عرضه دستگاه تا تابستان به تعویق خواهد افتاد تا تست‌های گسترده‌تر برای شبکه 5G انجام شود.

مهم‌ترین موضوع یعنی قیمت دستگاه هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال، گفته می‌شود سازندگان از صفحه نمایشی 5 اینچی در بخش بیرونی بهره خواهند برد. در ادامه می‌توانید ویدیوی مفهومی TechConfigurations از موبایل منعطف هواوی را بر اساس شایعات پیرامون این گوشی تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. وافعا خیلی مزخرفه این طراحی ک پیش بینی شده
    رو حالت موبایل از ناچ استفاده شده وای رو حالت تبلت ناچی وجود نداره یعنی واقعا مزخرفترین کانسپی ک میشه دید.
    خب اگه قدرت ایجاد کردن تمام صفحه رو دارن دیگه چرا رو حالت تک دستم از ناچ استفاده شده اگه ندارن چرا رو حالت تبلت تمام صفحه س؟
    واقعا ک مسخرس
    اینم بدونین چه سامسونگ چه هوآووی یا هر شرکتی ک بخواد گوشی منعطف بزنه تو سال ٢٠٢۵ با یه محصول بی کیفیت طرفیم اینقدر ذرق زده نباشین

  2. مال سامسونگو دیدیه افتاده حوس رو کنه

  3. عه هواوی هم گوشی منعطف داد

  4. تو خواب بتونه اینو بسازه…فقط سامسونگ و بس

  5. اخیرا یه شرکت آلمانی یه گدجت به اسم gogocosmos با همین طراحی تولید و رونمایی کرده
    البته سابقه این طراحی میره به چندین سال قبل که با نوکیا و سونی اریکسون دیده بودیم همچنین طرحی رو
    ولی در کل به نظرم خیلی جذابه