قابلیت روشنایی خودکار صفحه به گوشی های رده پایین سامسونگ اضافه می‌شود

ظاهرا سرانجام قابلیت تنظیم روشنایی خودکار نمایشگر قرار است به گوشی های رده پایین سامسونگ اضافه شود. Samsung این کار را با استفاده از دوربین سلفی و یک آپدیت جدید برای گلکسی جی 8 انجام داده است.

زمانی که گوشی های ارزان‌قیمت و رده بالا را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم، تفاوت‌های آنها از هر حیث مشخص خواهد بود. برخی شرکت‌ها همچون سامسونگ، به منظور کاهش بیشتر قیمت و افزایش اختلاف‌ها، حتی حسگر نور محیطی را هم حذف می‌کنند. این یعنی برخی از گوشی های رده پایین سامسونگ فاقد ویژگی قابلیت روشنایی خودکار صفحه هستند. هرچند، ظاهرا حالا کره‌ای‌ها راهی تازه را برای اضافه کردن این ویژگی به محصولات ارزان‌تر خود پیدا کرده‌اند که در نوع خود جالب است.

گوشی های رده پایین سامسونگ

اخیرا سامسونگ، آپدیتی جدید را برای گلکسی J8 معرفی کرده است که با به‌کارگیری دوربین سلفی، ویژگی مرسوم تنظیم روشنایی خودکار صفحه نمایش را به این تلفن هوشمند اضافه می‌کند. اما این کار چگونه انجام می‌شود؟ مطابق با توضیحات سامسونگ، هر زمان که کاربران قفل دستگاه را باز می‌کنند، یک عکس با دوربین سلفی ثبت خواهد شد تا از آن برای اندازه‌گیری نور محیط و تنظیم خودکار شدت روشنایی صفحه استفاده شود. برای آن دسته از افرادی که نگران مسائل مربوط به حریم خصوصی هستند، سامسونگ می‌گوید این عکس در هیچ جایی ذخیره نمی‌شود.

قطعا عملکرد دوربین سلفی به خوبی سنسور مخصوص آن نیست، ولی احتمالا افرادی که تمایلی به تنظیم دستی روشنایی صفحه ندارند، از این قابلیت استقبال خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. همون فک کنم باید سقف ارزوهامونو بیاریم پایین تر بریم سراغ همین گوشیا

  2. مفتخرمون کرد اصا چه شاهکاری

  3. این ک قبلا هم بود

  4. ولی بعضیهاشون درست کار نمیکنن وقتی باید کم رنگ شن پررنگ میشن و برعکس