گلکسی نوت 9

سامسونگ از گلکسی نوت 9 و گلکسی ای 9 در ایران رونمایی کرد

سامسونگ موبایل، طی مراسمی رسمی از دو گوشی گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) و گلکسی ای 9 (Samsung Galaxy A9) در ایران رونمایی کرد. همچنین در این مراسم، اولین فروشگاه نسل جدید سامسونگ در بلوار اندرزگو تهران افتتاح شد.

کمپانی سامسونگ مدتی پس از معرفی جهانی دو گوشی گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) و گلکسی ای 9 (Samsung Galaxy A9)،‌ اکنون این دو محصول جدید خود را به کشورمان آورده تا کاربران ایرانی علاقه‌مند به محصولات سامسونگ،‌ حالا پرچم دار جدید سری نوت و گل سرسبد میان رده های سری A این شرکت را از فروشگاه‌های موبایل کشور تهیه کنند. همزمان با مراسم رونمایی این دو گوشی جدید در روز دوشنبه 28 آبان 1397،‌ امروز‌ صدمین فروشگاه سامسونگ در ایران،‌ در خیابان اندرزگو تهران افتتاح شد.

فروشگاه سامسونگ

در ابتدای مراسم،‌ آقای مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان این رویداد،‌ از آقای بام سوک هانگ،‌ مدیر دفتر سامسونگ الکترونیکس در ایران دعوت کرد تا توضیحاتی در مورد محصولات جدید سامسونگ در ایران ارائه کند.

گلکسی نوت 9

مدیر دفتر سامسونگ ایران گفت:

امروز صدمین فروشگاه سامسونگ در ایران در بلوار اندرزگو رونمایی و بازگشایی شد. مجموعه جدید محصولات سامسونگ شامل دو نمونه از جذاب‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ است که در ایران به عنوان بازاری که برند سامسونگ متعهد به ارائه محصولات باکیفیت است، آماده و عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها به شما امکان می‌دهند همیشه متمایز باشید و بیشترین لذت را از تک‌تک لحظات زندگی‌تان ببرید.

گلکسی نوت 9

آقای هانگ در ادامه اظهار کرد سامسونگ همیشه متعهد به رعایت کیفیت، تعالی و نوآوری در همه محصولات خودش بوده تا شما بتوانید بیشترین بهره را از زندگی‌های پرشتاب امروزی ببرید. اما اینجا در ایران، ما یک تعهد دیگر هم داریم. اینکه حتی در روزهای سخت در کنار هواداران خودمان بمانیم. برای اثبات این تعهد، امروز و در همین جمع ما پیشرفته‎ترین فروشگاه سامسونگ در خاورمیانه را افتتاح می‎کنیم.

گلکسی نوت 9

Note 9 و A9 جدیدترین اعضای خانواده گلکسی سامسونگ هستند که در این مراسم برای ورود به بازار ایران معرفی شدند. گلکسی A9 اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی چهارگانه محسوب می‌شود. جدیدترین پرچمدار سری Note سامسونگ هم با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و قلم S Pen مجهز به بلوتوث کم‌مصرف (BLE) عرضه شده است.

گلکسی نوت 9

علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در این مراسم گفت شرکت سامسونگ، سابقه‌ای طولانی بالغ بر 29 سال در ایران دارد. سامسونگ همواره سعی کرده در فاصله‌ای کوتاه موبایل‌ها را رونمایی و حتی به صورت همزمان با سایر کشورها برای عرضه در ایران وارد کند. همچنین سامسونگ به بومی کردن خدمات بر اساس زبان و سلیقه کاربران توجه ویژه‌ای داشته و در همین زمینه، دفتر توسعه و تحقیقی را در ایران ایجاد کرد تا بتواند زیرساخت‌های لازم برای اجرای پروژه‌های آینده را فراهم کند. به عنوان مثال، با توجه به انتشار دستیار صوتی بیکسبی (Bixby)، سامسونگ ایران در حال توسعه بیکسبی فارسی است که به زودی عرضه خواهد شد. وی به برنامه سامسونگ ممبرز یا باشگاه کاربران سامسونگ هم اشاره کرد که امکانات متنوعی را در حوزه‌های مختلف در اختیار شما قرار می‎دهد؛ امکاناتی مثل پاسخ به پرسش‌های متداول، عیب‌یابی محصولات، دعوت به رویدادها و اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها به کاربران این برنامه ارائه می‌شود.

گلکسی نوت 9

توسلی در ادامه تاکید کرد امروز بزرگترین فروشگاه سامسونگ در خاورمیانه طراحی و افتتاح می‌شود. این فروشگاه سومین برندشاپ هوشمند در جهان است که با ظرافت و در نظر گرفتن تمامی سخت‌گیری‌های طراحی سامسونگ ساخته شده است. وی افزود تا پایان سال آینده، تعداد فروشگاه‌های موبایل سامسونگ در ایران به 120 فروشگاه می‌رسد و در کنار آن، سایر فروشگاه‌ها تجهیز و بحث افزایش کیفیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش پیگیری می‌شود. توسلی خاطر نشان کرد سامسونگ ارائه خدمات و محصولاتش را بدون وقفه و به صورت پایدار در ایران و برای کاربران ایرانی ادامه می‌دهد. مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ درباره توسعه فناوری VoLTE در ایران گفت:

حوزه مهم دیگری که سامسونگ ایران به آن توجه ویژه دارد توسعه فناوری VoLTE است که می‌تواند نسل بعدی تماس‌های صوتی باشد. ما همکاری خود در این بخش را از سال 1395 با اپراتورهای داخلی شروع کردیم. در آینده‌ای بسیار نزدیک کاربران تعدادی از گوشی های سامسونگ می‌توانند از مزایای مهم این نوع تماس روی اپراتورهای عرضه‌کننده بهره‎مند شوند

گلکسی نوت 9

فروشگاه اندرزگو سامسونگ که در روز دوشنبه 28 آبان 1397 افتتاح شد، از نسل جدید فروشگاه‌های این شرکت محسوب می‌شود که با نوآورانه‌ترین ایده‌های طراحی و معماری ساخته شده تا ضمن ایجاد تجربه‌ای جذاب از فناوری، فضایی راحت و دلپذیر را برای مراجعه‌کنندگان خلق کند. در این فروشگاه مراجعه‌کنندگان از نزدیک با گوشی های موبایل، ابزارهای پوشیدنی و لوازم جانبی سامسونگ آشنا می‌شوند و امکان تجربه کار با آنها را در فضایی زیبا خواهند داشت.

فروشگاه سامسونگ

در انتهای مراسم،‌ آقای کیاوش ابطحی،‌ مدیر فنی بخش موبایل سامسونگ در ایران توضیحاتی در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های دو گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) و سامسونگ گلکسی ای 9 (Samsung Galaxy A9) ارائه کرد. گلکسی نوت 9 در رنگ‌های مشکی، مسی و ارغوانی با قلم هم‌رنگ و همچنین آبی اقیانوسی با قلم زردرنگ وارد بازار خواهد شد. سامسونگ گلکسی A9 نیز به عنوان جدیدترین موبایل سامسونگ و پرچمدار خانواده A در رنگ‌های مشکی، سبز و صورتی وارد بازار می‌شود. هنوز قیمت این گوشی‌ها برای بازار ایران اعلام نشده است.

گلکسی نوت 9 ؛ کنترل جادویی

گوشی های سری Note سامسونگ همواره به عنوان محصولاتی با جدیدترین فناوری‌ها و برترین نوآوری‌ها در دنیای گوشی های هوشمند شناخته می‌شود. سریال نوآوری‌های سری Note در عضو جدید این خانواده یعنی گلکسی نوت 9 به طراحی قلم S Pen با فناوری بلوتوث کم مصرف (BLE) رسیده است و این امکان برای کاربران فراهم شده تا از قلم به عنوان کنترل از راه دور گوشی استفاده کنند. به کمک این فناوری در موقعیت‌هایی همچون گرفتن عکس‌های گروهی سلفی، ارائه فایل پاورپوینت در جلسه، گوش کردن به موسیقی یا تماشای ویدیو می‌توانید کارهای مورد نظر خود را از فاصله 10 متری و تنها با یک کلیک روی قلم S Pen انجام دهید.

گلکسی نوت 9 با توجه به پردازنده 10 نانومتری، رم 6 و 8 گیگابایتی، امکان افزایش حافظه تا 512 گیگابایت و باتری 4000 میلی‌آمپری به پرچمدار مورد انتظار کاربران سری Note تبدیل شده است.

گلکسی نوت 9

گلکسی Note 9 از دوربین دوگانه با دو لرزش‌گیر اپتیکال مجزا بهره می‌برد. اهمیت دوربین گوشی‌ها در ثبت لحظات خاطره‌انگیز کاربران موجب شده تا طراحان گلکسی نوت 9 قابلیت ارتقای کیفیت عکس یا Scene Optimizer را به دوربین عضو جدید خانواده Note اضافه کنند. در این قابلیت، دوربین گوشی کلیت صحنه، اشیای داخل آن و عوامل زمانی مربوط به آن را به‌صورت خودکار تشخیص داده و بر اساس آن رنگ و میزان نور ورودی را تنظیم می‌کند. گلکسی Note 9 از نمایشگر بدون مرز (Infinity Display) 6.4 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن +Quad HD و اسپیکرهای استریوی تنظیم شده توسط AKG بهره می‌برد.

کیاوش ابطحی، گوشی‌های جدید گلکسی نوت 9 و گلکسی A9 را پاسخی به چالش‌ها و مشکلات عمده کاربران دانست که به خصوص در 4 حوزه حافظه داخلی، دوربین، عملکرد سخت افزاری و باتری گوشی بیش از سایر بخش‌ها نمود دارد.

گلکسی ای 9

ابطحی با اشاره به نظرسنجی‌هایی که سامسونگ در این زمینه انجام داده است گفت:

سامسونگ در سال جاری با انگشت گذاشتن روی چالش‌های مشترک کاربران گوشی های هوشمند، سعی کرد تا این ضعف‌ها را به نقطه قوت گوشی های هوشمند خود تبدیل کند. ما هم در ایران تلاش کردیم این موضوع را بین کاربران خودمان بررسی کنیم که در نتیجه دو نظرسنجی مختلف از کاربران شبکه‌های اجتماعی سامسونگ و خبرنگاران و اهالی رسانه انجام شد.

به گفته مدیر فنی بخش موبایل سامسونگ ایران، این نظرسنجی‌ها با مشارکت بیش از  6400 نفر انجام شد که عمدتا از قشر جوان جامعه بودند. به گفته او و براساس این نظرسنجی‌ها، اولین خواسته مشترک بین شرکت‌کنندگان نیاز به حافظه 128 گیگابایتی یا بیشتر بود. بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان نیز از باتری، کیفیت دوربین و عملکرد گوشی در مواردی مانند شفاف نبودن عکس‌ها و کرش کردن مکرر اپلیکیشن‌ها در گوشی های هوشمند خود ناراضی بودند.

گلکسی نوت 9

ابطحی با اشاره به نتایج دو نظرسنجی انجام شده، تجهیز و ارتقای گوشی های جدید سامسونگ در حوزه باتری، دوربین، حافظه داخلی و پردازنده را در راستای برطرف کردن مشکلات مشترک کاربران گوشی های هوشمند عنوان کرد.

گلکسی A9؛ دوربین چهار چشم

گلکسی A9 جدیدترین عضو خانواده گوشی های بالارده سامسونگ است. این گوشی 6.3 اینچی به کمک قابلیت‌های هوشمند و دوربین قدرتمند خود گزینه‌ای عالی برای ثبت لحظات هیجان‌انگیز زندگی کاربران به شمار می‌رود. دوربین A9 به چهار لنز اصلی (سنسور 24 مگاپیکسلی و f/1.7)، تله فوتو (سنسور 10 مگاپیکسلی و f/2.4)، واید (سنسور 8 مگاپیکسلی و f/2.4) و تشخیص عمق (سنسور 5 مگاپیکسلی و f/2.2) مجهز شده است تا تصاویر بی‌نظیری را به ثبت برساند. دوستداران سلفی هم به کمک سنسور 24 مگاپیکسلی دوربین جلو می‌توانند سلفی‌های زیبا و جذابی را به اشتراک بگذارند.

پوشیده شدن نمای پشت گوشی با روکش شیشه‌ای و طراحی سه بعدی پنل جلو و عقب باعث شده تا تجربه‌ای کاملا راحت را از کار با گوشی داشته باشید.

گلکسی ای 9

گلکسی A9 از یک باتری 3800 میلی‌‌آمپری بهره می‌برد که به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 و 8 گیگابایتی قامت یک گوشی پرچمدار را به عضو جدید سری A سامسونگ بخشیده است.

مراسم افتتاح فروشگاه جدید سامسونگ و رونمایی از گوشی‌های گلکسی نوت 9 و ای 9 با بازدید خبرنگاران و اهالی رسانه از قسمت‌های مختلف فروشگاه اندرزگو به پایان رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. من توی اولمپیک زمستانی پارسال دیدی کهچ بلایی سر مردم ما اورد

  2. چرا قبل معرفی اعلام نمیکنن که ما هم حضور موثر خودمونو به عمل بیاریم😂😑

  3. هیچ کشور و شرکت بزرگی، ایران رو آدم حساب نمی کنه

    ایران رو بردند تو 1500 سال پیش!!!

    باید گریست

    با سپاس

  4. چجوری روشون میشه این قمیتو بگن توی ایران