گوگل

گوگل بخش نظرات کاربران را به نتایج موتور جستجوی خود اضافه می‌کند

گوگل با اضافه کردن بخش نظرهای کاربران به نتایج موتور جستجوی خود، به دنبال افزایش تعامل کاربران و آسان کردن انتخاب لینک‌های بهتر است. البته، این قابلیت در ابتدا به چند زمینه خاص محدود خواهد بود.

کامنت‌ها به بخشی ضروری از اینترنت تبدیل شده‌اند. نظراتی که کاربران در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف ثبت می‌کنند، بسیار متنوع بوده و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در همین حال، نظرهای برخی افراد در فضای مجازی می‌تواند بسیار کارآمد باشد! همین موضوع نیز بهانه‌ای شده تا گوگل، برای اضافه کردن این بخش به نتایج موتور جستجوی خود اقدام کند.

مطابق با گزارش منتشر شده توسط 9to5Google، این غول آمریکایی به آرامی در حال اضافه کردن کامنت‌ها به نتایج جستجو است. به منظور آشنا کردن مردم با این ویژگی، گوگل صفحه‌ای جدید در بخش پشتیبانی وب‌سایت خود را به این موضوع اختصاص داده و چگونگی ثبت کامنت در Google Search را تشریح کرده است. اگر اغلب دوست دارید دیدگاه خود را با سایرین به اشتراک بگذارید، می‌توانید از زبانه جدیدی که برای مشاهده تمام نظرهایتان به صفحه مخصوص شما اضافه شده است، استفاده کنید. این ویژگی در نسخه 8.55 که فعلا در مرحله آزمایشی بتا به سر می‌برد، مشاهده شده است.

گوگل

در ابتدا، گوگل به کاربران اجازه می‌دهد که نظرات خود را فقط برای بازی‌های اسپورت ثبت کنند؛ در این صورت، هنگام مشاهده نتایج بازی‌های مختلف می‌توانید تعامل کاربران و دیدگاه‌های سایرین در مورد بازی اخیر تیم محبوب‌تان را نیز مشاهده کنید. البته، طبیعتا فعالیت افراد و سبک و سیاق نظرات آنها باید در چارچوب سیاست‌های گوگل باشد. مثل همیشه و همانند یوتیوب نیز کاربران می‌توانند به دیدگاه‌های سایر افراد، امتیاز مثبت یا منفی دهند.

اینکه نظرات مردم چگونه بر تجربه کاربری عموم افراد تاثیر خواهد گذاشت، موضوع مهم و قابل بحثی است و شاید به همین دلیل باشد که گوگل، فعلا این ویژگی را به چند بخش خاص محدود کرده و روی آن نظارت دقیق دارد تا بازخوردهای کاربران را بررسی کند. این قابلیت همچنین می‌تواند در تشویق کاربران به انتخاب لینک‌ها نیز تاثیر بسزایی داشته باشد زیرا احتمالا مردم، دیدگاه‌های مثبت سایر افراد در مورد وب‌سایتی خاص را به الگوریتم گوگل ترجیح خواهند داد.

البته، نظرها همیشه هم خوب نیستند و بعضا می‌توانند منبعی برای ارائه اطلاعات نادرست باشند. به همین جهت، ضروری است گوگل این بخش را به نحوی پیاده‌سازی و مدیریت کند که اضافه شدن آنها به نتایج جستجو، انتخاب لینک‌ها را دشوارتر نکند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. مطمن هستند که درسته

  2. البته خوبم میشه ی سرگرمی جدید برا ملت پیدا میشه

  3. اینجوری خیلی خر تو الاغ میشه ک

  4. وااا خب شاید طرف فحش داده باشه

  5. از کجا معلوم اطلاعات غلط نباشه

  6. حالا دیگ باید بشینیم شر و ور ملتو بخونیم