گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

هر سال مدل های جدیدتر گوشی انعطاف پذیر سامسونگ عرضه می‌شود

دی جی کوه از عرضه مدل‌های جدید گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در آینده خبر داد. تصاویر لو رفته از پتنت‌های سامسونگ، طراحی احتمالی موبایل های منعطف این شرکت را نشان می‌دهند.

امروز سامسونگ قصد دارد در خلال کنفرانس توسعه‌دهندگان خود موسوم به “Samsung Developer Day” در سئول ( که در آینده، به رویداد سالانه تبدیل خواهد شد)، موبایل منعطف خود را نمایش دهد. اما چرا این کنفرانس قرار است به صورت سالانه برگزار شود؟ شاید بهتر باشد علت این تصمیم را در صحبت‌های اخیر رییس بخش موبایل سامسونگ، دی جی کوه (DJ Koh)، جستجو کنیم.

دی جی کوه به تازگی وضعیت موبایل سامسونگ را «بحرانی» خوانده و امیدوار است با گوشی های سری گلکسی S10 و محصولات منعطف بیشتر، وضعیت بهتری را برای شرکت رقم بزند. بنا بر گفته‌های این مدیر ارشد، کاربران هر سال می‌توانند منتظر یک موبایل انعطاف پذیر جدید باشند. سامسونگ حتی چند پتنت مختلف را نیز ثبت کرده است که می‌توان آنها را چشم‌اندازی از طراحی احتمالی گوشی های آینده این غول کره‌ای در نظر گرفت.

“LetsGoDigital” این طراحی‌های ثبت‌شده را پیدا کرده و با انتشار تصاویر آنها، برخی از طرح‌های احتمالی را به تصویر کشیده است. در یکی از این عکس‌ها، نمایشگر خارجی تنها نیمی از فضای موجود را اشغال کرده، در حالی که در مدل دیگر، ما با یک نمایشگر تمام‌صفحه رو به رو هستیم. به علاوه، در این پتنت‌ها از عبارت‌هایی همچون “Hologram device” و “Projector” استفاده شده است که فعلا هیچ اطلاعاتی از معنی و مفهوم آنها نداریم.

تصاویر پتنت‌های منتسب به گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. چیه این گوشیه منعطف

  2. اینقدر از گوشیه منعطف بدم میاد

  3. حالا ببین هی فروش میکنه واست بع تصمیم بگیر

  4. به ه عصر جدید وارد شدیم

  5. ولی ب پا هواوی ک نمیرسه هرچی میخواد زور بزنه هههه

  6. امیدوارم هرسال هم ضخامتشو کمتر کنن