اپلیکیشن تامبلر

اپلیکیشن تامبلر از اپ استور حذف شد

اپلیکیشن تامبلر (Tumblr) از فروشگاه نرم افزار اپل یعنی App Store حذف شد. ظاهرا وجود محتوای نامناسب، علت این اقدام اپل بوده است.

تامبلر را می‌توان پلتفرمی محبوب برای آن دسته از افرادی در نظر گرفت که به دنبال وبلاگ‌نویسی، پیدا کردن عکس‌های سرگرم‌کننده، تصاویر متحرک و مواردی از این دست هستند. اما حالا اپلیکیشن تامبلر از فروشگاه نرم افزار اپل حذف شده است.

Tumblr با انتشار پستی رسمی در وب‌سایت خود و البته بدون اشاره به علت تصمیم اپل، از تلاش مدیران برای بازگرداندن آن به اپ استور خبر داده است. هرچند، وجود محتوای نامناسب را می‌توان به عنوان یکی از علت‌های اصلی این تصمیم معرفی کرد:

ما مشغول حل مشکل مربوط به اپلیکیشن iOS هستیم و امیدواریم مشکل به زودی مرتفع شود. ما واقعا قدردان شکیبایی شما هستیم و زمانی که اخباری برای اشتراک داشتیم، این گفتار را آپدیت خواهیم کرد.

این توضیحات به سه روز پیش یعنی 17 نوامبر برمی‌گردد و هنوز مشکل مورد نظر، برطرف نشده است. به علاوه، مدیران هنوز هم علت این اتفاق را اعلام نکرده‌اند.

این نخستین باری نیست که برنامه‌های محبوب، به خاطر محتوای نامناسب از اپ استور حذف می‌شود. پیش از این، پیام رسان تلگرام هم چندین مرتبه از اپ استور حذف شده بود و بعد از حل مشکلات مربوط به پخش محتوای نامناسب، مجددا به اپ استور اضافه شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. این مسخره بازیا چیه خودشو سر کار گرفته

  2. اپلیکیشن مسخره و ب درد نخور

  3. اسپتور فازش چیه این مدت نشنیدم گوگل پلی چیزی رو حذف کنه ولی اپ استور

  4. اپ استورم خودشو گرفته هربار یه چیزو حذف میکنه

  5. حالا مگ چ کاربردی داشت اصلا

  6. عه چرا انقد حذفیات داشته این اواخر براچی اخه