هواوی Mate 20 Pro

امنیت و راحتی بیشتر با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش در هواوی Mate 20 Pro

گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) دارای نوآوری‌های زیادی است که از میان آن‌ها می‌توان به سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش اشاره کرد. سنسور اثر انگشت هواوی Mate 20 Pro تکنولوژی جدیدی است که امنیت و راحتی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

کاربرانی که برای اولین بار با گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) کار می‌کنند به احتمال زیاد از پیدا نکردن سنسور اثر انگشت این گوشی در پشت بدنه و یا پایین صفحه نمایشگر تعجب می‌کنند و ممکن است فکر کنند این گوشی به سنسور اثر انگشت مجهز نیست! اما کافی است این گوشی را با دقت بیشتری بررسی کنند.

هواوی Mate 20 Pro

هواوی Mate 20 Pro نوآوری‌های متنوعی را در خود جای داده که یکی از اصلی ترین آنها،  سنسور اثر انگشتی است که زیر صفحه نمایش این گوشی است. این نشان‌دهنده تلاش هواوی برای عرضه گوشی‌های خود با جدید‌ترین تکنولوژی‌ برای کاربران خود است.

سنسور اثر انگشت گوشی هوشمند هواوی Mate 20 Pro درست در قسمت میانی و زیر صفحه نمایش قرار داده شده است. برای کار با آن می‌توانید انگشت خود را بر روی این سنسور قرار دهید تا این گوشی پروسه شناسایی اثر انگشت شما و در نهایت بازگشایی قفل صفحه نمایش را در کسری از ثانیه انجام بدهد.

دقت زیاد سنسور اثر انگشت هواوی Mate 20 Pro

سنسور اثر انگشت این گوشی به شکلی طراحی شده که تنها در مواقع مورد نیاز ظاهر شود و عمل تشخیص اثر انگشت را با سرعت و دقت بالا به انجام برساند. لازم به ذکر است شرکت هواوی اولین تولیدکننده گوشی های هوشمند در به‌کارگیری تکنولوژی سنسور اثر انگشت در گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید به شمار می‌آید. هواوی همچنین توانسته است با رونمایی از سنسور اثر انگشت به کار گرفته شده در زیر صفحه نمایش Mate 20 Pro، رکوردهای بی‌نظیری را از نظر سرعت در بازگشایی قفل صفحه نمایش ثبت کند.

هواوی Mate 20 Pro

کاربران گوشی همراه به استفاده از سنسور اثر انگشت در گوشی های هوشمند عادت کرده‌اند. هواوی به همین دلیل در جدیدترین پرچم دار خود این تکنولوژی را بهبود داده تا از این طریق تجربه بهتری در استفاده از گوشی های هواوی برای کاربرانش فراهم کند.

کاربران پرچم دار جدید هواوی همچنین قادر هستند تنظیمات مربوط به این سنسور را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند. کافی است به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه و گزینه Fingerprint ID را انتخاب کنند. با این روش نه تنها می‌توان از سنسور اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه تلفن همراه استفاده کرد، بلکه با راه‌اندازی قابلیت Access Safe امنیت قفل صفحه نمایش گوشی را تا حد زیادی تامین می‌شود. از سوی دیگر می‌توان تنظیمات این سنسور را طوری انجام داد که برای استفاده از آن حتی لزوما نیاز به روشن کردن مانیتور گوشی نباشد و تنها با لمس حدودی محل سنسور، گوشی اثر انگشت را شناسایی و باز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. به امنیتش چه ربطی داره

  2. دقت کردین این اواخر چقد دارن این سنسور اثر انگشت رو یه معظل بزرگ میکنن

  3. مگ امنیتش به محل قرار گیری سنسور هم بستگی داره؟

  4. خب شما خودت به شخصا از این مدل نخر😂

  5. تاحالا امتحانش نکردم ولی بنظرم راحت باید باشه

  6. من خودم به شخصا زیر صفحه راحت نیستم