سفر

راهنمای سفری ساده به ۳ مقصد جذاب برای تعطیلات

سفری ساده برنامه‌ریزی کنید و تعطیلات پیش رو را به راحتی در یکی از شهرهای آرام نزدیک به ایران اقامت و حسابی استراحت کنید. به فهرست پیشنهادی مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و با بهترین برنامه‌های سفر آنها همراه شوید.

تور ارمنستان؛ شرکت در جشن‌های کریسمس خیابانی

سفر

اتفاقا این روزها تور ارمنستان انتخاب خوبی است، چون هم می‌توانید در فصلی متفاوت به تماشای طبیعت زیبای این کشور بروید و هم در کنار ارمنی‌ها به پیشواز کریسمس و جشن‌های مسیحی آن‌ها بروید و از سفرتان لذت ببرید.

شما به سادگی و تنها با همراه داشتن گذرنامه‌ی معتبر به ایروان، پایتخت این کشور می‌رسید و برای تعطیلاتتان برنامه‌های هیجان‌انگیز پیش‌بینی می‌کنید.

به خاطر موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی این کشور زیبا از هم‌اکنون بارش‌های پراکنده‌ی برف آغاز شده و هر چه به کریسمس نزدیک‌تر شویم حجم برف‌های ارمنستان هم بیشتر می‌شود! وقتی در هتل‌های خوب و استاندارد ایروان اقامت دارید و با شادی مردم شهر همراه هستید، شب به پشت پنجره‌ی اتاق گرمتان بروید و نگاهی به منظره‌ی زیبای برف در کنتار درخت‌های چراغانی شده و شهر پر از نور و زیبایی غرق شوید. در این زمان در همه‌ی کوچه‌ها و خیابان‌های ایروان جشنی برپاست و از شما با شیرینی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های محلی پذیرایی می‌کنند.

در روزهای خنک ایروان هم با تورهای یک‌روزه همراه شوید و به منطقه‌های ایروان سر بزنید و با پیاده‌روی در خیابان‌های خوشگل به کافه‌ها بروید و با موسیقی‌های زنده و رقص و پایکوبی مردم همراهی کنید.

به بازارهای همیشه پر از جمعیت محله‌ها سر بزنید و خوشگل‌ترین سوغاتی‌ها را بخرید و با خود به یادگار بیاورید. البته می‌توانید به مراکز خرید هم بروید و در حراج‌های پایان سال آنها بهترین خریدها را با قیمت‌های ارزران انجام دهید.

البته اگر هوای سرد خیلی برای سفر محبوبتان نیست، از هم‌اکنون برای تعطیلات عیدتان برنامه‌ریزی کنید و با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تور ارمنستان نوروز 98 را بخرید.

تور مالزی؛ سفری خانوادگی به دنیای کشفیات گذشته و آینده

سفر

تور مالزی همان ابتدا شما را به کوالالامپور، پایتخت زیبا و دوست‌داشتنی این کشور می‌رساند. مکانی که همراهان شما در سفر را شگفت‌زده می‌کند و به فرزندانتان حال خوش می‌دهد. قطعا برج‌های بلند پتروناس از دیدنی‌ترین مکان‌های این شهر است که یک‌روز را برای بازدید آن اختصاص می‌دهید. فرزندانتان را به مرکز اکتشافات پتروناس ببرید و بگذارید آنها رویاهایشان را واقعی کنند! در این مرکز آنها از نزدیک می‌توانند با تاریخچه‌ی زمین و عصری که دایناسورها در آن زندگی می‌کردند آشنا شوند و نیز اطلاعاتی درباره‌ی فضا و فضانوردی پیدا کنند.

آکواریم klcc را هم از دست ندهید و ساعت‌ها در این تونل‌های آبی زیبا راه بروید و با بیش از 5 هزار گونه‌ی ناشناخته از حیوانات آبزی روبه‌رو شوید.

شما که با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر همراه می‌شوید می‌توانید با تور ترکیبی مالزی سفر بروید و بعد از پایتخت به تماشای دو جزیره‌ی بی‌نظیر پنانگ و لنکاوی بروید و حسابی خوش‌گذرانی کنید.

وارد جزیره‌ی زیبای پنانگ که شدید، فراموش نکنید که اینجا دنیای غذاهای عجیب است و باید از هر کدام طعمی را به خاطر بسپارید.

گوشت اردک به همراه سوپ فوق‌العاده با‌ عطر سبزیجاتی که در پخت آن استفاده می‌کنند می‌تواند یکی از بهترین شام‌های شما در این منطقه را رقم بزند. آن را به همراه نوشیدنی‌های خنک در کافه‌های ساحلی میل کنید و خاطره‌ این سفر را تا همیشه به یاد بیاورید.

مقصد بعدی شما جزیره لنکاریو، یکی از اسرارآمیزترین جزایر آسیایی است. همه جور تفریحات دریایی و آبی را اینجا می‌توانید تجربه کنید و حسابی حال خوشی را در تعطیلات برای خودتان و فرزندانتان بسازید. اما یکی از تجربه‌های خص در لنکاوی موزه سه‌بعدی جزیره است. اینجا در واقع مجموعه‌ای از نقاشی‌های بسیار بزرگ سه بعدی است که می‌توانید با قرار گرفتن کنار آن‌ها عکس‌های جذابی بگیرید که شما را درون نقاشی نشان می‌دهد.

برای سفر به مالزی هم کافی است یک هفته‌ای را مرخصی بگیرید و با گذرنامه‌ی معتبرتان مسافر آن شوید. برای همین اگر هم‌اکنون این هماهنگی برای شما سخت است به تعطیلات عید فکر کنید و با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر بهترین تور مالزی نوروز 98 را انتخاب کنید.

تور آنتالیا؛ خوش‌گذرانی در مدرن‌ترین شهر ساحلی ترکیه

سفر

اگر هنوز مردد هستید که به آنتالیا، این شهر ساحلی زیبا در ترکیه سفر کنید، بدانید که می‌توانید بدون نگرانی به یکی از بهترین و مناسب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه سفر کنید و همچون دیگر گردشگران اروپایی با قیمتی مناسب تعطیلات شگفت‌انگیزی را داشته باشید.

هوای خاص مدیترانه‌ای و شرایط آب و هوایی آنتالیا باعث شده این شهر، بر خلاف دیگر مناطق ترکیه‌ بیشتر از 6 ماه آفتابی باشد و در باقی سال نیز هیچ‌گاه هوایی خیلی سرد را تجربه نمی‌کند.

آنتالیا برای یک سفر ویژه به ترکیه، بهترین مقصد است. هتل‌های استاندارد و مجهز آن و مراکز خریدش همیشه نشانی از بهترین‌ها را بر روی خود دارند و گردشگران را به خود جذب می‌کنند. رستوران‌های بسیار لوکس ساحلی و حتی کافه‌های شبانه‌روزی شهر را همیشه زنده و جذاب می‌کند.

اینجا علاوه بر امکانات ویژه و تفریح‌های جذابی که شما در ساحل می توانید تجربه کنید و اگر خیلی حال و هوای استراحت دارید می‌توانید تمام روزهای اقامتتان را در هتل‌های مجهزتان باقی بمانید و در استخرهای آب‌گرم اختصاصی و یا پارک‌های آبی آنها که با آب گرم فعال هستند خوشگذرانی کنید و فقط زمانی که قصد خرید دارید در شهر گشتی بزنید و ساعت‌ها در بزرگترین مراکز خرید بگردید و در حراج‌های فصلی بهترین خرید را بکنید.

برنامه‌ریزی سختی نیست، همین الان چمدان ببندید و با گذرنامه‌ی معتبر به کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر زنگ بزنید و تور آنتالیا را رزرو کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. با این وضع اوضاع کی می تونه این سفراروبره

  2. مسافرت فقط روسیه ولا غیر

  3. هیچم خوب نیستن.ایران خودمون خیلی قشنگ تر از ایناس

  4. دیگ ارمنستان خزشو دراوردن ..انقد ملت رفتن عکس گزاشتن ازش به ما هم خوش گذشته

  5. فقط آنتالیا رو عشقه خدایی بهتر از اونجا تو عمرم نرفتم و ندیدم..پیشنهاد میکنم برای یبارم شده تجربش کنید پشیمون نمیشید

  6. تعطیلات؟ با کدوم بودجه با کدوم پول