جک اس 7

جک اس 7 برای تست وارد ایران شد + مشخصات و امکانات

جک اس 7 (JAC S7)، بزرگترین کراس اوور شرکت خودروسازی چینی جک، به زودی توسط کرمان موتور به بازار خودرو کشور عرضه خواهد شد. این خودرو اکنون برای انجام تست‌های جاده‌ای وارد کشور شده است.

شرکت خودروسازی چینی جک (JAC) محصولات متنوعی شامل خودروهای سدان و کراس اوور را در بازار ایران عرضه می‌کند و به لطف همکاری با کرمان موتور توانسته آمار فروش خوبی داشته باشد. جک پس از عرضه دو خودروی اقتصادی S3 و J4 و پیش از آن مدل‌های S5 و J5، این بار با عرضه مدل جک S7 قصد دارد با رقبای کره‌ای و چینی خود وارد رقابت شود. جک اس 7 نخستین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای 2017 رونمایی شد و حالا برای انجام تست‌های جاده‌ای وارد کشور شده است.

جک اس 7

مشخصات جک اس 7

جک اس 7 جزو شاسی بلندهای محبوب کشور چین شناخته می‌شود. این خودرو به یک موتور 1.5 لیتر توربوشارژ 4 سیلندر مجهز بوده که قادر به تولید قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 251 نیوتن‌متر است. این کراس اوور چینی برای 5 سرنشین طراحی شده، اما به لطف ابعاد بزرگ خود می‌تواند فضایی برای 7 سرنشین را هم فراهم کند. جک S7 از سایز بزرگی برخوردار بوده و از این حیث شبیه به خودرو کیا سورنتو است. این خودروی چینی دارای 4790 میلی‌متر طول، 1900 میلی‌متر عرض و 1760 میلی‌متر ارتفاع بوده و فاصله محوری آن 2750 میلی‌متر است.

جک اس 7

طراحان برای بخش ظاهری جک اس 7 از طراحی مدل‌های مختلف لکسوس الهام گرفته‌اند و بخش‌هایی از داشبورد این خودرو نیز مشابه مدل‌های مرسدس بنز است. با تمامی کپی‌هایی که برای طراحی این خودرو انجام شده است، اما نمای نهایی خودرو برتری قابل توجه‌ای نسبت به سایر رقبای چینی دارد و قادر به رقابت با خودروهایی نظیر نیسان ایکس تریل و هوندا CR-V خواهد بود. هر چند قیمت این خودرو نسبت به این دو خودرو متفاوت است، اما برای بازار ایران محصول مناسبی بوده و به راحتی می‌تواند با تیگو 7 و بی وای دی S7 رقابت کند. جک اس 7 پس از گذراندن تست‌ها و دریافت تاییدیه‌های لازم به زودی توسط کرمان موتور به بازار عرضه می‌شود.

جک اس 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. جک بھترین ماشین حتی اگھ جک اس10 یا9 یا8یا7یا6یا 5یا4 یا3یا2یا1کاشک من توی ماشین جک میشستم

  2. جک بھترین ماشین حتی اگھ جک اس10 یا9 یا8یا7یا6یا 5یا4 یا3یا2یا1کاشک من توی ماشین جک میشستم

  3. ما جماعت کارگر که ۱۰۰ سال دیگه هم نمی تونیم یه چرخشو بخریم خدایا ما رو هم وصل کن.

  4. من سوارش شدم عالیه

  5. مگه تست هم داریم ول کنن بابا قبوله sصفر هم باشه اشکال نداره

  6. خدا وکیلی ماشینی که در چین با یک سال کارکرد میشه خریدش…در ایران با ۳۰ سال کارکردهم نمیشه خریدش

  7. کرمان متور خودش گرون فروشببه با این وضعم…..

  8. اقازاده ها سوار شن و حال کنن