گلکسی اف سامسونگ

انتشار اطلاعاتی جدید درباره گلکسی اس 10 و گلکسی اف سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) و سامسونگ گلکسی اف (Samsung Galaxy F) در اولین ماه‌های سال 2019 رونمایی خواهند شد. به تازگی اخباری جالب درباره پرچمداران سری S و گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ منتشر شده است.

اولین سه ماهه سال 2019 برای سامسونگ بسیار پرمشغله خواهد بود، چرا که در این بازه زمانی، چندین گجت خاص و بالارده معرفی و عرضه می‌کند. سامسونگ گلکسی اس 10 که همانند مدل‌های پیشین در اولین ماه‌های سال میلادی جدید معرفی خواهد شد، قرار است به بهانه جشن گرفتن عرضه دهمین گوشی پرچمدار سری S به قابلیت‌های زیادی مجهز شود. همچنین اکنون که سامسونگ نمایشگر Infinity Flex را برای استفاده در محصولات تجاری آماده کرده است، در نخستین ربع سال، گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ نیز رونمایی خواهد شد.

گزینه‌های رنگ گلکسی اس 10 و گلکسی اف سامسونگ

بر اساس منابع SamMobile، گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 در ابتدا در رنگ‌های سفید، مشکی، زرد و سبز عرضه می‌شود. برخی از این گزینه‌های رنگ به صورت گردینت خواهند بود. گزینه‌های رنگ ابتدایی گلکسی اف سامسونگ مشکی و نقره‌ای اعلام شده است. اگرچه سفید و مشکی و حتی نقره‌ای گزینه‌های رنگ متداولی هستند، اما دو رنگ سبز و زرد توجه کاربران سخت‌پسند زیادی را جلب خواهند کرد.

سفید، مشکی و سبز در قالب پوسته‌هایی از رابط کاربری جدید سامسونگ با نام One UI در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت در ابتدای ماه جاری میلادی به نمایش در آمدند. برخلاف تصور در این پوسته‌ها خبری از رنگ زرد نبوده و دو گزینه دیگر دارای پس‌زمینه آبی و صورتی بودند. سامسونگ پیشتر نیز بیش از سه الی چهار گزینه رنگ در ابتدا برای پرچمدارانش ارائه نکرده است، اما به معرفی گزینه‌های رنگ شاد و جذاب با گذشت زمان، شهرت دارد. دلیل این استراتژی، سر زبان انداختن مجدد پرچمداران شرکت با گذشت چند ماه از زمان رونمایی و عرضه آن‌ها است.

رابط OneUI

در این گزارش جدید اطلاعاتی درباره اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی اس 10 نیز وجود دارد. طبق اخبار پیشین، سری S سال 2019 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدل پایین‌رده دارای پسوند لایت بوده و نمایشگر آن 5.8 اینچی و از نوع فلت است. دو مدل دیگر پرچمدار تلقی شده و نمایشگرهای بزرگ و منحنی خواهند داشت.

سامسونگ به منظور کاهش قیمت مدل پایین‌رده، از ماژول اسکنر اثر انگشت عادی در گلکسی اس 10 لایت استفاده می‌کند، اما این اسکنر همانند نمونه آن در گلکسی ای 7 2017، بر روی لبه کناری گوشی قرار می‌گیرد. گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به عنوان پرچمداران سری، از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام بهره خواهند گرفت که نسبت به مدل‌های مشابه، سرعت و دقت بالاتری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. اینا ک همش شکل همه

  2. رنگ سبزش چه زایست

  3. سامسونگ همه جوره خوبه

  4. رنگبندیشو دوس ندارم میتونست خیلی بهتر باشه…فک نکنم طرفدار زیاد داشته باشه

  5. باید از ورد این محصول ساخت غرب به داخل کشور جمهوری اسلامی جلوگیری کنیم 👊👊👊

  6. واقعا هیج رنگی جای مشکی رو نمیگیره …این سبز آبی قرمز و… بیشتر ب درد خانوما میخوره…ب روحیات ما نمیاد

  7. چه سبز بدرنگییییییی حداقل یه تُن خوشرنگ و ملایم توش میاوردن

  8. واااای زردش خیلیییییی خوبه و چشم گیره