هواوی

هواوی تا سال 2020 به اولین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان تبدیل می‌شود

ریچارد یو (Richard Yu)، مدیرعامل شرکت هواوی در مصاحبه‌ای اعلام کرد هواوی تا سال 2020 می‌تواند از سامسونگ هم عبور کند و به اولین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شود

ریچارد یو در مصاحبه‌ای که در حاشیه رونمایی از هواوی پی 20 (Huawei P20) برگزار شد، گفت شرکت Huawei این قابلیت را دارد که تا پایان سال آینده رتبه دوم جهان را در حوزه تولید گوشی های هوشمند از آن خود کند. اگرچه این‌طور به نظر می‌رسد که روند پیشرفت شرکت هواوی پر سرعت‌تر از انتظارات ریچارد یو پیش می‌رود.

هواوی جای اپل را گرفت

همچنین آمار‌های به دست آمده از IDC در سه ماهه دوم و سوم سال جاری حاکی از آن است که Huawei توانسته با غلبه بر رقیب خود اپل، عنوان جایگاه دوم بازار گوشی های هوشمند جهان را نصیب خود کند.

هواوی

حال شاهد این هستیم که Huawei موفق به سبقت از دیگر رقبا شده و جایگاه دوم جهانی را حتی زودتر از انتظارات مدیرعامل این شرکت به دست آورده است. ریچارد یو در مصاحبه‌ای به روند پیشرفت هواوی اشاره کرد و گفت:

تا سال آینده فاصله بین شرکت Huawei در جایگاه دوم و جایگاه اول جهان بسیار کم خواهد شد و ممکن است هم‌سطح سامسونگ در این لیست قرار بگیریم و حداقل تا سال 2020 این شانس را خواهیم داشت که جایگاه نخست جهان را از آن خود کنیم.

هواوی

بر اساس گزارش IDC که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، هواوی در سال 2010 اولین گوشی اندرویدی IDEOS Android که با استفاده از نام تجاری خود رونمایی کرده بود را با قیمت تنها 60 یورو روانه بازارهای جهانی کرد، این در حالی است که  امسال Huawei گوشی‌هایی را با قیمتی فراتر از 1000 دلار به بازار عرضه کرده است . ریچارد یو همچنین گفت بزرگ‌ترین پیشرفت پیش‌بینی شده برای محصولات هواوی در 10 سال آینده، قابلیت هوش مصنوعی تلفن‌های همراه خواهد بود. علاوه بر این امید است Huawei بتواند به هوشمندترین و کامل‌ترین ارائه دهنده راه کارهای زندگی هوشمند امروزه بدل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. هواوی همین الانشم از سامسونگ جلوتره اگه دقت کنید امکاناتش نسبت به کیفیتش خیلی بالاتر از سامسونگه نیازی نیست کلا پیش بینی کنید.

  2. اره سامسونگ هم ببو گلابیه گه هواوی جاشو بگیره سامسونگ هم اوسکله که هواوی هم این کارو کنه

  3. تا 2020 چیزی ازش باقی نمیومنه که این کارو کنه

  4. چینی ها خیلی خوش خیالن،تا همین جا هم با تقلب و با پارتی اومدی

  5. هواوی الان هم بهترینه

  6. شاید سامسونگ بزنه روی دستش