انتشار تصاویر مطبوعاتی آنر 10 لایت در آستانه رونمایی از این گوشی

انتشار تصاویر مطبوعاتی آنر 10 لایت در آستانه رونمایی از این گوشی هوشمند

پیش‌تر با مشخصات کلیدی گوشی جدید آنر از طریق وب‌سایت تنا (رگولاتوری چین) آشنا شده بودیم؛ حالا اما تصاویر مطبوعاتی آنر 10 لایت (Honor 10 Lite) نیز در فضای مجازی منتشر شده‌اند و چهره حقیقی آن را پیش از برگزاری مراسم رونمایی آشکار کرده‌اند.

در تصاویر مطبوعاتی آنر 10 لایت که یک گوشی 6.21 اینچی با وضوح تصویر 2280 در 1080 پیکسل خواهد بود، می‌توان ناچ قطره‌ای شکل و رنگ آبی پنل پشتی آن را دید. این در حالی است که اخیرا در یک تبلیغ تلویزیونی، دستگاه با رنگ گرادیانی به نمایش درآمد. در آن ویدیوی تبلیغاتی، وجود درگاه microUSB به جای USB-C نیز مشهود بود.

سخت افزار داخلی آنر 10 لایت؛ شامل تراشه کایرین 710 هواوی، حداقل 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی می‌شود. امکان افزایش فضای ذخیره سازی آن با استفاده از کارت حافظه (تا سقف 256 گیگابایت) نیز وجود دارد. باتری دستگاه دارای ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعتی است و خریداران از امکانات اندروید پای در قالب رابط کاربری EMUI 9.0 بهره‌مند خواهند شد.

محصول جدید آنر امروز (21 نوامبر) در شهر پکن به طور رسمی معرفی و تنها ابهامات باقیمانده، یعنی قیمت و موعد عرضه آن نیز آشکار خواهد شد.

تصاویر مطبوعاتی آنر 10 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این پسره سر همه پستر هاش هست

  2. از این همه جا چرا ایران