بیکسبی 3

دستیار دیجیتالی بیکسبی 3 با گوشی منعطف Galaxy F سامسونگ عرضه می‌شود

سامسونگ در رویداد Bixby Developer Day خود رسما اعلام کرد که دستیار دیجیتالی بیکسبی 3 (Bixby 3) قرار است همزمان با معرفی گوشی منعطف Galaxy F عرضه شود.

در طول برگزاری رویداد Bixby Developer Day، سامسونگ جزئیات تازه‌ای را از نسل آینده دستیار دیجیتالی هوشمند خود را ارائه کرده است. به گفته‌ی Eui-Suk Chung، معاون بخش تحقیق و توسعه‌ی سامسونگ، این شرکت در نظر دارد دستیار دیجیتالی سامسونگ بیکسبی 3 را همراه با گوشی منعطف Galaxy F خود عرضه کند. بنابراین، این دستیار می‌تواند در فروردین ماه در اختیار مشتریان قرار گیرد. هرچند متاسفانه آقای Chung هیچ جزئیاتی در مورد پیشرفت‌های حاصل شده در Bixby 3 را اعلام نکرده است.

به جز زمان عرضه، در رویداد روز توسعه بیسکبی، ما نتوانستیم به اطلاعات دیگری دست پیدا کنیم. در این رویداد در مورد Bixby Developer Studio و Bixby Marketplace صحبت شد. سامسونگ می‌خواهد درهای پلتفرم بیکسبی را بر روی توسعه دهندگان شخص ثالث باز کند و به آن‌ها اجازه دهد تا قابلیت‌های جدید توسعه داده‌ی خود را از طریق Bixby Marketplace به فروش برسانند.

بیکسبی 3 به کدام دیوایس‌ها می‌آید؟

مشخص نیست که آیا سامسونگ می‌خواهد بیکسبی 3 را به روی دیوایس‌های قدیمی‌تر خود بیاورد یا خیر، اما آنچه که هست، این دستیار دیجیتالی قرار است همزمان با گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف عرضه شود.