بسته اینترنت همراه اول

بسته اینترنت همراه اول بخرید، در قرعه‌کشی 50 میلیون تومانی شرکت کنید

مشترکانی که از اول آذر تا آخر بهمن 1397 بسته اینترنت همراه اول بخرند در قرعه‌کشی جایزه 50 میلیون تومانی شرکت داده می‌شوند. همراه اول در مجموع 3 میلیارد تومان به خریداران بسته های اینترنتی جایزه می‌دهد.

به تعداد 60 نفر از مشترکانی که از ابتدای آذر 97 تا پایان بهمن‌ماه (1 آذر تا 30 بهمن 1397) بسته اینترنت همراه اول را خریداری و فعال کنند، جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود. مشتریان با فعال‌سازی بسته اینترنتی خود، در قرعه‌کشی بزرگ این طرح شرکت داده می‌شوند و در مجموع 3 میلیارد تومان (هر نفر 50 میلیون تومان) جایزه دریافت می‌کنند. این طرح برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول که بسته های اینترنت را خریداری و فعال کنند، در دسترس خواهد بود. در واقع مشترکان همراه اول بدون اینکه کار خاصی یا ثبت نامی را انجام دهند در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند و فقط باید از ابتدای آذر 97 تا پایان بهمن‌ماه بسته اینترنتی خود را فعال کنند. امتیاز‌هایی که شانس برنده‌شدن در این قرعه‌کشی را افزایش می‌دهد، از ابتدای آذرماه 97 به ماه‌های بعدی منتقل شده و با سایر‌ ماه‌ها جمع می‌شود.

بسته اینترنت همراه اول

امتیازهای بسته اینترنت همراه اول

همراه اول برای امتیازدهی بسته‌های خود به این گونه عمل می‌کند که اگر از درگاه‌های کد دستوری ستاره 100 ستاره 2 مربع (#2*100*) و آدرس اینترنتی my.mci.ir بسته‌هایی نظیر بسته های ترکیبی شامل دیتا، بسته های اینترنت مدار فیروزه‌ای و یا هر یک از بسته های اینترنت آلفا+ خریداری شود، به ازای هر 100 تومان 1 امتیاز برای مشترکان محاسبه می‌شود. اگر بسته های اینترنت همراهی از درگاه کد دستوری ستاره 1000 ستاره 21 مربع (#21*1000*) خریده شود، به ازای هر 100 تومان 2 امتیاز محاسبه خواهد شد. گفتنی است که هر امتیاز به عنوان یک شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعه‌کشی محسوب می‌شود. البته توجه داشته باشید هزینه‌ای که مشترکان برای تعرفه آزاد پرداخت می‌کنند، به‌عنوان امتیاز محاسبه نخواهد شد. تمامی مشترکان برای اینکه از میزان امتیاز خود مطلع شوند، کافی است کد دستوری ستاره 10 ستاره 323 ستاره 0 مربع (#0*323*10*) را شماره‌گیری کنند.

بسته اینترنت همراه اول