تورگشت

« تورگشت » قوی ترین موتور جستجوی تورهای آفری خارجی

وب سایت جامع گردشگری تورگشت توانسته است در مدت زمان 5 سال فعالیت خود در زمینه ارائه تورهای گردشگری داخلی و خارجی رضایت بسیاری از بیننده‌های خود را جلب کند که این امر بخشی به دلیل ارائه تورهای متنوع داخلی و خارجی و همچنین تورگشت بیشتر شهرت خود را به دلیل ارائه تور لحظه آخری برای مسیرهای محبوب و پر تردد به دست آورده است. در شکل زیر می‌توانید تنوع تورهای داخلی و خارجی موجود در وبسایت tourgasht.com را مشاهده کنید.

تورگشت

همانطور که در شکل بالا می‌توانید مشاهده کنید تورگشت به تفکیک تمامی تورهایی سرتاسر دنیا را در خود گنجانده است. این امر باعث شده تا دست بسیاری از مخاطبان و طرفداران تورهای مسافرتی خارجی در انتخاب مقصد و تور محبوب خود باز باشد. در واقع از تورهای محبوبی همچون تور تایلند، تور ترکیه و تور گرجستان گرفته تا تورهای لاکچری اتحادیه اروپا که در بین گردشگران طرفداران خاص خود را دارند.

همانطور که در بالا ذکر شد تورگشت یکی از بهترین موتورهای جستجو تورهای لحظه آخری می­‌باشد که با توجه به اهمیت موضوع قیمت تورها که می‌تواند در تصمیم بسیار از مسافران بسیار تاثیرگذار باشد. صفحه اصلی سایت خود را به ارائه تورهای لحظه آخری کرده است که بیشتر سعی کرده است تورهای محبوبی همچون تور استانبول، تور آنتالیا، تور گرجستان، تور تایلند و همچنین بعضی از تورهای محبوب داخلی همچون تور کیش و تور مشهد در اولویت خود قرار دهد اما تورگشت همواره در جستجو تورهای لحظه آخری می­‌باشد و در صورت پیدا کردن تورهای لحظه آخری برای سایر شهرها حتما این تورها را نیز قرار خواهد داد. در شکل زیر می‌توانیم صفحه اصلی و اختصاصی تور لحظه آخری تور گشت را مشاهده کنیم.

تورگشت

اما تورگشت برای راحتی بینندگان و خریدارانی که می‌خواهند تورهای لحظه آخری برای یک شهر خاص را مشاهده کنند این تور لحظه آخری را به تور جداگانه برای هر شهر در صفحه اختصاصی مربوط به آن شهر یا کشور را نیز آورده است. به عنوان مثال برای مشاهده تورهای اعم از تورهای ساده و لحظه آخری تور استانبول با وارد شدن به صفحه اختصاصی این شهر این تورها را می‌توانید مشاهده کنید. در شکل زیر صفحه اختصاصی مربوط به تور استانبول را می‌توانید مشاهده کنید.

تورگشت

همچنین وب سایت جامع گردشگری تورگشت علاوه بر ارائه تورهای ارزان و مناسب در معرفی نقاط مختلف گردشگری همچون مکان‌های تاریخی و دیدنی، رستوران‌ها، هتل‌ها و همچنین مراکز خرید و هر اطلاعات عمومی و تخصصی که یک گردشگر برای سفر به هر شهر نیاز دارد با قدرت و ظرافت به بینندگان خود اطلاعات ارائه می­‌کند و همچینین با نمایش ویدئوهای فراوان از هر نقطه تاریخی و گردشگری هر شهر بیننده می‌تواند خود را در آن شهر حس کند. همچنین هر یک از ما قبل از سفر به هر شهر و کشور خارجی تعدادی سوال متداول همچون مدارک مورد نیاز، ویزا و… به ذهنمان خطور می‌کند که تورگشت با توجه به تجربه بسیار قوی خود در این زمینه در بخشی به تمامی این سوالات متداول پاسخ داده است تا خریداران تورها دچار سردرگمی نشده و به دنبال جستجو در سایت‌های مختلف برای رسیدن به این سوالات نروند. در شکل زیر نمونه‌ای از سوالات متداول برای تور استانبول آورده شده است.

تورگشت

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. تور هم میشه جستوجو کرد

  2. امید وارم یه روز واقعی بریم بگردیم

  3. ایول تور تایلندم دارن

  4. مگه کسی هم میتونه بره جایی با این وضع