اندروید 9 پای برای ال جی جی 7

انتشار نسخه آزمایشی اندروید 9 پای برای ال جی جی 7

کار آزمایش نسخه آزمایشی اندروید 9 پای برای ال جی جی 7 تینکیو در کره جنوبی آغاز شد. اما کاربران از چه تاریخی می‌توانند منتظر انتشار آپدیت جدید اندروید برای LG G7 ThinQ باشند؟

ال جی با آغاز برنامه “LG OS Preview” برای گوشی پرچمدار جی 7 تینکیو در کره جنوبی، در حال آماده شدن برای انتشار آپدیت اندروید پای در هفته‌های آتی است. توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی با چیزی که پیش‌تر برای گوشی جی 7 وان منتشر شده بود، تفاوت بسیاری دارد؛ نسخه مبتنی بر اندروید وان G7 فاقد سیستم نرم افزاری مخصوص ال جی است.

ال جی هیچ‌وقت بهترین شرکت در ارائه سریع آپدیت‌های نرم افزاری نبوده است. با این وجود، اخبار جدید نشانگر تلاش مدیران برای داشتن عملکردی سریع‌تر در ارائه آخرین نسخه اندروید برای پرچمداران هستند. این در حالی‌ست که سال گذشته، تا روزهای پایانی سال طول کشید که ال جی، اندروید اوریو را برای گوشی G6 آزمایش کند؛ بدون آن‌که حتی خبری از نسخه آزمایشی بتا برای دارندگان این تلفن هوشمند باشد.

اندروید 9 پای برای ال جی جی 7

کاربران کشور کره جنوبی با مراجعه به اپلیکیشن “Quick Help” و پیدا کردن بنر “LG OS preview” می‌توانند برای پیش‌نمایش آپدیت اندروید Pie ثبت نام کنند.

تغییرات اندروید 9 پای برای ال جی جی 7

از تغییرات مهم آپدیت جدید ال جی می‌توان به پیش‌نمایش جدید برای اسکرین‌شات‌های ذخیره شده، دکمه هوم مبتنی بر ژست، قابلیت جدید برای مدیریت مصرف باتری و حالت جدید روشنایی تطبیقی که میزان روشنایی مطلوب شما را یاد می‌گیرد، اشاره کرد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با فشردن و نگه داشتن کلید پاور، دستگاه را قفل کنند.

ال جی نمونه این برنامه آزمایشی را برای کاربران کشور آمریکا در نظر نگرفته است؛ به همین جهت، احتمالا تا زمان آماده شدن فریم‌ور نهایی، احتمالا اندروید پای برای گوشی G7 را در این کشور نخواهیم دید.

ما حدس می‌زنیم ال جی، به‌روزرسانی اندروید 9 را در آخرین روزهای سال 2018 یا اوایل سال 2019 در اختیار دارندگان گوشی جی 7 تینکیو قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*