پژو 301

تولید پژو 301 با داخلی سازی 60 درصد در ایران آغاز شد

پژو 301 با داخلی سازی 60 درصد برای نخستین بار از خط تولید ایران خودرو خارج شد. پس از خروج گروه خودروسازی پژو سیتروئن از ایران، این خودرو توسط شرکت ایکاپ تولید خواهد شد.

محمدرضا معتمد، مدیر عامل شرکت ایکاپ اظهار کرد با همکاری شرکت‌های ساپکو و سازندگان توانسته‌ایم خودرو پژو 301 را با داخلی سازی 60 درصد برای نخستین بار در داخل کشور تولید کنیم. این درصد از داخلی‌سازی از مقدار تعیین شده وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بیشتر است و این اتفاق برای صنعت خودرو و اقتصاد کشور گام بزرگی به شمار می‌آید.

پژو 301

پژو 301 چه زمانی به تولید انبوه می‌رسد؟

محمدرضا معتمد در ادامه عنوان کرد در حال حاضر قطعات پژو 301 به صورت آزمایشی توسط سازندگان داخلی در حال تولید است و اگر پیش از پایان امسال بتوانیم مجوزهای قانونی را دریافت کنیم، انتظار می‌رود تا قبل از شهریورماه سال 98 تولید انبوه این خودرو شروع شود. البته تعهدات مشتریان ثبت‌نامی خودرو پژو 2008 از سوی شرکت ایکاپ در حال انجام بوده و خدمات پس از فروش نیز با وضعیت بسیار خوبی در حال پیگیری است. همچنین 64 نمایندگی گرید یک در ایساکو خدمات کامل را به مشتریان ارائه می‌کنند و 40 نمایندگی گرید دو نیز خدمات فوری را به مشتریان ارائه خواهند کرد و انتظار داریم تعداد این نمایندگی‌ها افزایش یابد.

پژو 301