آپدیت جدید اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام رابط کاربری ساده‌تری به کاربران ارائه می‌کند

یک آپدیت جدید اینستاگرام با تغییرات ظاهری مهم در راه است. در جدیدترین آپدیت اینستاگرام، بازطراحی صفحه پروفایل کاربر در دستور کار قرار داشته و هدف نهایی، ساده کردن کار با این شبکه اجتماعی برای کاربران است.

اینستاگرام در روز چهارشنبه سی‌ام آبان ماه اعلام کرد یک آپدیت جدید برای کاربران این شبکه اجتماعی در راه است. قرار است در این آپدیت جدید اینستاگرام برخی از آیکون‌های پروفایل حذف شده و با متن واقعی جایگزین شوند. به این ترتیب به جای آیکون‌هایی برای هر تب، آن‌ها با نوشته‌هایی برچسب می‌خورند. کاربرانی که در درک معنی آیکون‌ها و در نتیجه کاربردشان مشکل دارند، از این آپدیت جدید اینستاگرام استقبال خواهند کرد.

طبق گفته‌های مستقیم این شبکه‌ اجتماعی، طی چند هفته آتی ممکن است جابه‌جایی و تغییراتی را در پروفایل حساب کاربری خود مشاهده کنیم. از جمله این تغییرات عوض شدن آیکون‌ها، دکمه‌ها و نحوه جابه‌جا شدن بین تب‌های مختلف محسوب می‌شوند. اینستاگرام امیدوار است این به‌روزرسانی به افزایش شفافیت و سادگی کار با بخش پروفایل کمک کند.

بعد از دریافت آپدیت جدید اینستاگرام آیکون پروفایل در سمت راست قرار گرفته و دیگر شمارشگر فالوئرها در بالاترین قسمت رابط کاربری جایی نخواهد داشت. بر اساس تصاویر منتشر شده، در کمال تعجب در صفحه پروفایل خبری از نمایشگر تعداد پست‌های کاربر نبوده و توضیحات، دقیقا در سمت چپ آیکون پروفایل قرار می‌گیرند.

تصویری از صفحه پروفایل در آپدیت جدید اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام

پیش‌تر تعداد دوستان مشترک در بالای صفحه پروفایل نشان داده می‌شد، اما در آپدیت جدید اینستاگرام یک تب جداگانه برای این قسمت در نظر گرفته شده است. دو تب دیگر به صفحه‌های فالو شده توسط آن کاربر و همچنین کاربرانی که وی دنبال کرده است اختصاص دارند.

اینستاگرام در نهایت اعلام کرد مشغول کار بر روی این تغییرات بوده و آن‌ها را در فازهای مختلف بر اساس ترکیب‌های متفاوت طی چند هفته آتی تست می‌کند. آن‌ها به مستمر، بر اساس فیدبک‌های دریافت شده، توسعه آپدیت‌های جدید را در دستور کار قرار خواهند داد. این موضوع نشان می‌دهد این شبکه اجتماعی هنوز نحوه بازطراحی صفحه پروفایل کاربر را نهایی نکرده است.