رندرهای گلکسی A8s

رندرهای گلکسی A8s سامسونگ نحوه طراحی گوشی دارای حفره روی نمایشگر را نشان می‌دهند

نخستین رندرهای گلکسی A8s سامسونگ منتشر شدند. بر اساس این عکس‌های گوشی سامسونگ گلکسی ای 8 اس (Samsung Galaxy A8s)، می‌توان دریافت یک گوشی دارای حفره بر روی نمایشگر آن، دقیقا چه ظاهری خواهد داشت.

به تازگی و بر اساس شایعات، رندرهای گلکسی A8s سامسونگ طراحی و منتشر شده‌اند. این تصاویر توسط همان طراحی که شکل ظاهری سامسونگ گلکسی ای 9 2019، اولین گوشی مجهز به دوربین چهارگانه در دنیا، را پیش‌بینی کرده بود طراحی شده‌اند، به همین دلیل می‌توان آن‌ها را به واقعیت نزدیک دانست.

این رندرهای گلکسی A8s اولین گوشی مجهز به نمایشگر Infinity-O سامسونگ را نشان می‌دهند. طبق گفته‌های این شرکت کره‌ای، بر روی گوشه بالایی نمایشگر گلکسی ای 8 اس یک حفره به منظور قرارگیری دوربین سلفی قرار خواهد داشت.

سامسونگ تا امروز تسلیم روالی که تقریبا همه گوشی‌سازان مطرح دنیا دنبال کرده‌اند نشد و هرگز حتی یک گوشی ناچ استایل نیز طراحی و تولید نکرد. از آنجایی که نیاز به حذف حاشیه‌های بالای نمایشگر در محصولات آتی، این شرکت را تحت فشار قرار داده بود، ایده‌ای متفاوت ارائه کرد. اکنون که دوربین دقیقا بر روی نمایشگر قرار گرفته و سایر سنسورها نیز احتمالا زیر نمایشگر تعبیه خواهند شد، دیگر اجباری به قرار دادن یک بریدگی در میانه بالاترین قسمت صفحه نمایش وجود ندارد. البته در رندرهای گلکسی A8s هنوز کمی عدم تقارن دیده می‌شود، چرا که حاشیه‌های پایین نمایشگر به اندازه حاشیه‌های بالای آن کاهش پیدا نکرده‌ است.

رندر سامسونگ گلکسی A8s

رندرهای گلکسی A8s

اگرچه هنوز مشخصات سامسونگ گلکسی ای 8 اس در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، اما بر اساس شایعات، در پنل پشتی این گوشی یک دوربین سه گانه وجود خواهد داشت.

در این مدل خبری از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نبوده و این ماژول بر روی پنل پشتی قرار می‌گیرد. پیش‌بینی می‌شود گلکسی ای 8 اس از 6 گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 710 قدرت بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. طراحیش خوشگله ها

  2. سامسونگه ها کم الکی نیس

  3. نه والا همون طراحی دو سال پیشه

  4. سامسونگ یه تکونی به طراحی هاش داده