دستگاه های سیم کارت خور

مشکل رجیستری دستگاه های سیم کارت خور حل می‌شود

برخی از دستگاه های سیم کارت خور به غیر از گوشی های موبایل مانند تبلت، مودم، ساعت هوشمند و دستگاه POS پس از طرح رجیستری غیرفعال شدند. اکنون سامانه همتا با انتشار اطلاعیه‌ای درباره حل مشکل این دستگاه‌ها توضیح داده است.

اخیرا تعدادی از دستگاه های سیم کارت خور به غیر از گوشی های موبایل، مانند تبلت، مودم، ساعت هوشمند و دستگاه POS به دلیل طرح رجیستری غیر فعال شدند. این در حالی است که هنوز طرح رجیستری برای این تجهیزات اجرا نشده است و فعلا نباید مشکلی برای آن‌ها به وجود بیاید. از این رو سامانه اطلاع‌رسانی طرح رجیستری در اطلاعیه‌ای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاه‌ها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمی‌شوند.

دستگاه های سیم کارت خور

علت قطع شدن دستگاه های سیم کارت خور

در متن اطلاعیه‌ی سامانه رجیستری آمده است:

طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاه‌ها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمی‌شوند، اما برخی از کاربران با مشکلی مواجه شدند که غیرفعال شدن دستگاه آن‌ها را به دنبال داشته است. تیم فنی ما پس از بررسی متوجه شد که شناسه برخی از این دستگاه های سیم کارت خور در پایگاه داده سازمان جهانی GSMA به عنوان تلفن همراه ثبت شده و از این رو سامانه طرح رجیستری، آن‌ها را به عنوان تلفن همراه تشخیص داده است.

بر اساس اطلاعیه‌ی منتشر شده، هر کاربری که کالای غیر از تلفن همراهش به دلیل طرح رجیستری غیر فعال یا قطع شده است، برای حل مشکل خود باید با مرکز تماس طرح رجیستری (همتا) به شماره 096366 تماس بگیرد. سپس نوع و شناسه دستگاه مدنظر خود را اعلام کند تا در اسرع وقت، تیم فنی ما برای حل مشکل به وجود آمده اقدام کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. داداش حسن باهات موافقم منم بعد ۱ ماه زنگ زدم گفتن ساعت هوشمند شما با نام ی گوشی در سامانه ثبت شده باید برین پس بدین آخه مگه میشه بعد ۱ ماه؟؟ به جای اینکه مشکل مردمو حل کنن فقط میخوان سری از سر خودشون باز کنن با این کاراشون. آقا اگه نمتونین مشکلات مردمو در این موردا حل کنین چرا بیخود طرح ریجستریو گذاشتین هرکی بخواد قاچاق کنه خودش راحشو بلده فقط ما بدبختارو قربونی میکنین

  2. این دروغه که میگن با سامانه همتا تماس بگیرید مشکلتون حل میشه من خودم دوتا ساعت هوشمند با یه مودم قابل حمل دارم دارم که توی طرح ریجستری از کار افتادن بعد از کلی زنگ زدن و پیگیری توی چهار ماه گفتن شناسه دستگاه به عنوان تلفن همراه ثبت شده و سرویس نخواهد گرفت بعد گفتن برو دستگاه رو پس بده خوب این چه منطقیه که دارن مگه بعداز این همه مدت کسی پس میگیره

  3. چ عجب یکی صدای مارو شنید

  4. فقط باعث عذاب مردم شدن با این کاراشون

  5. با این ریجستری دهن ما رو گ…ن