دکتر ساینا

مشاوره آنلاین پزشکی خدمتی متفاوت از دکتر ساینا

مشاوره آنلاین پزشکی به کاربران کمک می‌کند بدون نیاز به صرف زمان زیاد، به صورت مستمر وضعیت سلامت خود را تحت کنترل داشته باشند. دکتر ساینا با ارائه خدمات مشاوره آنلاین پزشکی نیاز به مراجعه حضوری برای طرح سوالات مربوط به سلامتی را از بین برده است.

متاسفانه امروز، مشغله کاری سبب شده انسان‌ها کاملا از سلامتی خود غافل شده و این اصل اساسی را از یاد ببرند. اهمیت سلامتی زمانی به انسان‌های امروزی یادآوری می‌شود که به خاطر بی‌توجهی، گرفتار یک مشکل شده و می‌بایستی در پی درمان باشند. حالا که نمی‌توان روال زندگی انسان‌های عصر امروزی، که به زندگی دیجیتالی گرفتار شده‌اند، را تغییر داد، باید راهکارهایی منطبق با آن ارائه کرد. یک راهکار بسیار مناسب، ارائه خدمات مشاوره آنلاین پزشکی است.

به این ترتیب کاربری که زمان زیادی از روز را در اینترنت به سر می‌برد، به راحتی خواهد توانست با مشاوره آنلاین پزشکی سوال‌های خود را مطرح کرده و خیلی زود از بیماری‌هایی که ممکن است به زودی گریبانش را بگیرند اطلاع پیدا کند. به وسیله مشاوره آنلاین پزشکی همچنین می‌توان بدون نیاز به مراجعه حضوری، برخی مشکلات پدید آمده برای سلامت جسمانی را برطرف کرد. این خدمت، تنها یکی از چندین کاربرد دنیای آنلاین دکتر ساینا است.

ثبت نام در دکتر ساینا

یکی از مزیت‌های این وب سایت، اختصاص پروفایل به کاربران است. بعد از ورود به وب سایت، با کلیک بر روی گزینه «ثبت نام» واقع در گوشه بالا و سمت چپ صفحه، می‌توانید خیلی سریع یک اکانت برای خود ایجاد کنید. صفحه ثبت نام وقت شما را با طرح گزینه‌های زیاد تلف نکرده و تنها با ارائه شماره تماس به عنوان نام کاربری و پسورد، کار ایجاد حساب کاربری انجام خواهد شد.

بعد از کلیک بر روی گزینه «ثبت نام در دکتر ساینا» برای شما یک کد فعال‌سازی ارسال می‌شود که باید در باکس مربوط به آن وارد کنید. امکان دریافت مشاوره آنلاین پزشکی از اینجا آغاز می‌شود.

دکتر ساینا

به محض ورود اولیه، سه گزینه برای دسترسی سریع در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که به ترتیب نوبت‌دهی آنلاین، مشاوره پزشکی و حساب کاربری هستند.

دکتر ساینا

با ورود به بخش حساب کاربری، چندین گزینه مشاهده خواهید کرد که دریافت مشاوره آنلاین پزشکی یکی از آن‌ها است. تمام نوبت‌های ویزیت شما، مشاوره‌های دریافت شده و تراکنش‌های مالی در بخش حساب کاربری در دسترس هستند.

دکتر ساینا

در هر جای وب سایت که حضور داشته باشید، با کلیک بر روی آیکون پروفایل واقع در گوشه بالا و سمت چپ صفحه، به گزینه‌های بالا دسترسی سریع خواهید داشت.

دکتر ساینا

مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا

با ورود به وب سایت، دو قابلیت دریافت نوبت و مشاوره آنلاین پزشکی قابل مشاهده هستند. برای مشاوره آنلاین بر روی گزینه مربوط به آن کلیک کنید.

دکتر ساینا

در صفحه بعد، لیستی از مشاورانی که برای پاسخ‌گویی به شما آماده هستند نمایش داده می‌شود. از آنجایی که یکی از ویژگی‌های وب سایت، وجود بخش نظردهی به هر مشاور است، می‌توانید با خواندن کامنت‌های مربوط به هر پزشک، در نهایت متخصص مورد نظر را به منظور دریافت مشاوره آنلاین پزشکی انتخاب کنید. متخصصان بر اساس زمینه کاری‌شان تفکیک شده‌اند.

دکتر ساینا

در صفحه بعد، اطلاعات خلاصه‌ای درباره پزشک وجود دارد. با کلیک بر روی گزینه «اطلاعات بیشتر» می‌توانید پیش از آغاز فرآیند دریافت مشاوره آنلاین پزشکی بیشتر با متخصص انتخاب شده آشنا شوید.

دکتر ساینا

در صفحه بعد، اطلاعات کاملی درباره متخصص و همچنین محل اخذ مدرک پزشکی وی وجود دارد. مخصوصا در همین صفحه می‌توانید با خواندن امتیازهای دیگر کاربران و نظرات آن‌ها، پیش از گرفتن مشاوره آنلاین پزشکی نسبت به تغییر پزشک اقدام کنید. علاوه بر راحت و سریع بودن فرآیند دریافت مشاوره آنلاین پزشکی، هزینه بسیار پایین را نیز باید از دیگر مزایای آن دانست. برای طرح سوال خود، بر روی گزینه «شروع گفتگو با پزشک» کلیک کنید.

دکتر ساینا

امکانات وب سایت دکتر سلامت شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد. در صفحه گفتگو، حتی امکان ارسال فایل نیز فراهم شده است! به این ترتیب می‌توانید برای تفهیم بهتر مشکل خود اقدام به ارسال فایل صوتی کنید. همچنین اگر متخصص می‌بایست تصویر رادیولوژی و یا هر عکس دیگری را برای اطلاع دقیق از وضعیت شما مشاهده کند، امکان ارسال فایل‌های تصویری نیز در این قسمت فراهم است.

دکتر ساینا

برای ورود به قسمت مشاوره آنلاین پزشکی کلیک کنید

نوبت‌دهی آنلاین

حتی در صورت نیاز به مراجعه حضوری به پزشک در کنار گرفتن مشاوره آنلاین پزشکی، دریافت نوبت به دور از روال زمان‌بر و آزاردهنده تلفنی همیشگی صورت می‌پذیرد. کافی است در همان صفحه نخست وب سایت، گزینه زیر قسمت «نوبت‌دهی آنلاین» را انتخاب کنید. در صفحه بعد، لیست تمام متخصصان به نمایش در می‌آید. می‌توان با استفاده از ویژگی جستجوی پیشرفته، خیلی زودتر متخصص مورد نظر را پیدا کرد. اگر در آن لحظه امکان دریافت مشاوره آنلاین پزشکی از هر یک از پزشکان میسر باشد، گزینه «مشاوره» نیز در کنار اسمشان نمایش داده می‌شود.

دکتر ساینا

بعد از لمس گزینه «دریافت نوبت»، مجددا به صفحه‌ای دربردارنده اطلاعات مفید درباره متخصص انتخاب شده وارد می‌شوید. بعد از مشاهده سوابق تحصیلی، سوابق علمی و بیمه‌های طرف قرارداد، اطلاعات تماس و روزهای کاری نمایش داده می‌شود. برای تسهیل مسیریابی، آدرس مطلب پزشک بر روی نقشه نمایش داده شده است.

دکتر ساینا

بعد از انتخاب یکی از روزها در جدول زمان‌بندی روز و ساعتی که زیر بخش اطلاعات تماس قرار دارد، وارد بقیه مراحل فرآیند نوبت‌دهی آنلاین می‌شوید.

دکتر ساینا

بعد از انتخاب چند گزینه، مطالعه قوانین و سپس پرداخت هزینه، به شما یک کد پیگیری ارائه خواهد شد. همانطور که می‌بینید، نحوه دریافت نوبت نیز همانند روال گرفتن مشاوره آنلاین پزشکی بی‌دردسر است.

برای ورود به قسمت نوبت دهی آنلاین کلیک کنید

سایر قابلیت‌های دکتر ساینا

گرفتن مشاوره آنلاین پزشکی و یا دریافت نوبت به صورت اینترنتی، تنها یکی از قابلیت‌های وب سایت دکتر ساینا است. در ادامه به چند قابلیت دیگر وب سایت نیز اشاره خواهیم کرد.

بانک سلامت دکتر ساینا

با ورود به وب سایت، بعد از بخش دریافت مشاوره آنلاین پزشکی و نوبت‌دهی آنلاین، قسمت دیگری را مشاهده خواهید کرد که دربردارنده لیستی از کلینیک‌ها، بیمارستان، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویربرداری است. به کمک این بانک سلامت، دیگر برای پیدا کردن مراکز ارائه خدمات پزشکی و سلامت، دچار دردسر نخواهید شد.

دکتر ساینا

در همین قسمت، دو بخش دیگر تحت عنوان داروها و گیاهان داروئی نیز وجود دارد که کاربران با مطالعه آن‌ها، به اطلاعات بسیار خوب و مفیدی دست پیدا خواهند کرد.

صفحه دانستنی‌های سلامت

نه تنها می‌توانید برای گرفتن مشاوره آنلاین پزشکی بر روی دکتر ساینا حساب باز کنید، بلکه باید آن را یک دایره‌المعارف پزشکی کوچک نیز بدانید که به سطح آگاهی شما پیرامون مسائل مربوط به سلامت جسمانی می‌افزاید. در قسمت دانستنی‌های سلامت، مطالب به بخش‌های مختلفی تقسیم شده‌اند که به عنوان نمونه‌‌هایی از آن‌ها باید به زنان و زایمان، تغذیه، سلامت جنسی، پوست و مو، قلب و عروق و دیگر قسمت‌ها اشاره کرد.

دکتر ساینا

برای ورود به سایت دکترساینا کلیک کنید