دوربین گلکسی S10

انتشار اخباری جدید درباره شکل ظاهری دوربین گلکسی S10 سامسونگ

دوربین سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10)، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن تلقی خواهد شد. به تازگی، اخباری جدید درباره دوربین گلکسی S10 سامسونگ و نحوه قرارگیری سنسورهای این دوربین کنار هم منتشر شده است.

Ice Universe به عنوان یکی از محبوب‌ترین افشاکنندگان اخبار گوشی های هوشمند در توییتر، به تازگی مدعی شده بر اساس جدیدترین ورژن اپلیکیشن Samsung Health، ساختار بخش دربردارنده سنسورهای دوربین گلکسی S10 به همراه فلاش ال ای دی و محل سنسور تشخیص ضربان قلب، افقی خواهد بود. از آنجایی که قرار است سامسونگ گلکسی اس 10 به یک دوربین سه گانه مجهز شود، این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد.

Samsung Health اپلیکیشنی است که با هدف کمک به سلامت جسمانی و کنترل فعالیت‌های ورزشی کاربران توسعه یافته است. انتشار یک اسکرین شات از نسخه جدید آن کافی بود تا Ice Universe فرضیه‌ای جدید درباره دوربین گلکسی اس ۱۰ سامسونگ مطرح کند.

توییت آیس یونیورس درباره دوربین گلکسی S10

توییت Ice Universe

پیکان درون اسکرین شات، به وجود سنسور تشخیص ضربان قلب بر روی گوشی اشاره می‌کند که پیشتر در مدل‌هایی همچون سامسونگ گلکسی نوت 9 مشاهده کرده بودیم. پیشتر نیز شایعاتی مبنی بر افقی بودن شکل ظاهری دوربین گلکسی S10 مطرح و دلیل این کار، قرارگیری فضای بیشتری به منظور استفاده از پک باتری بزرگتر اعلام شده بود.

تا امروز، هواوی پی 20 پرو، سامسونگ گلکسی ای 7 2018 و سامسونگ گلکسی ای 9 2018، که به دوربین‌هایی سه گانه و چهارگانه مجهز شده‌اند، دارای ماژول‌هایی با ساختار عمودی بوده‌اند. اگرچه قرارگیری یک سری سنسور پشت سر هم به صورت افقی در عرض گوشی، به ظاهر ایده جالبی نیست، اما شاید در نهایت، طرح جذابی حاصل شود.