قیمت گوشی منعطف گلکسی اف

قیمت گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ بیش از حد تصور شما خواهد بود

قیمت گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ، پیشتر حدود 1700 دلار پیش‌بینی شده بود، اما طبق اخبار جدید، قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به مراتب بیشتر است. ممکن است برای خرید سامسونگ گلکسی اف مجبور به پرداخت مبالغی نجومی شوید!

همه ویژگی‌هایی که امروز در تمام گوشی های هوشمند متداول شده‌اند، روزی تنها در انحصار یک سری مدل خاص دارای قیمت بالا بودند. به عنوان نمونه می‌توان به دوربین‌های دوگانه اشاره کرد که امروز در محصولات میان‌رده نیز به وفور دیده می‌شود. تکنولوژی بعدی که اکنون در اولین مراحل بعد از تولد قرار داشته و باید تا یک بازه زمانی شاید طولانی، فقط در گوشی های گران قیمت به کار برود، فناوری نمایشگرهای منعطف است. به همین دلیل ممکن است قیمت گوشی منعطف گلکسی اف به عنوان اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ، بیشتر از 2 هزار دلار باشد!

قیمت گوشی منعطف گلکسی اف

بازه قیمت گوشی منعطف گلکسی اف

برآورد قیمتی بین 1920 دلار تا 2565 دلار برای گلکسی اف (یا گلکسی فلکس) سامسونگ، به طور واضح نشان می‌دهد این گوشی منحصر به گروهی خاص از کاربران خواهد بود. سامسونگ اولین نمایشگر منعطف 4.5 اینچی خود را در سال 2011 معرفی کرد، اما امکان به کار بردن آن در یک محصول تجاری، حدود هفت سال بعد میسر شد. به همین دلیل فضایی بودن قیمت گوشی منعطف گلکسی اف دور از انتظار نیست.

قیمت گوشی منعطف گلکسی اف

سامسونگ تنها شرکت در پی عرضه گوشی منعطف به بازار شناخته نمی‌شود. چند ماه بعد از اعلام این موضوع که نخستین گوشی منعطف هواوی اولین گوشی 5G آن نیز خواهد بود، پتنت گوشی منعطف اوپو تایید و تصاویری از آن منتشر شد!

قیمت گوشی منعطف گلکسی اف

به این ترتیب، در حالی که سامسونگ تصور می‌کرد با ارائه گوشی هوشمند منعطف، از سرعت محبوبیت رقبای چینی خود خواهد کاست، این شرکت‌ها در حال توسعه محصولات مشابهی هستند. می‌توان انتظار داشت همانند گوشی های هوشمند متداول، گوشی های انعطاف پذیر شرکت‌های چینی نیز قیمت کمتری در مقایسه با گجت منعطف غول کره‌ای داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خب اصلا روی ایران حساب نکنه

  2. چخبره مگه میخایم ماشین بخریم