بسته های میلیونی همراه اول

بسته های میلیونی همراه اول ؛ 60 جایزه 50 میلیونی برای خریداران بسته اینترنت

کمپین بسته های میلیونی همراه اول آغاز شده است. مشترکانی که از اول آذر تا آخر بهمن 1397 بسته اینترنت همراه اول بخرند در قرعه‌کشی جایزه 50 میلیون تومانی شرکت داده می‌شوند.

کمپین بسته های میلیونی همراه اول از اول آذرماه آغاز شد. در این کمپین، به 60 نفر از مشترکانی که از ابتدای آذر 97 تا پایان بهمن‌ماه (1 آذر تا 30 بهمن 1397) بسته اینترنت همراه اول را خریداری و فعال کنند، جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود. مشتریان با فعال‌سازی بسته اینترنتی خود، در قرعه‌کشی بسته های میلیونی همراه اول شرکت داده می‌شوند و در مجموع 3 میلیارد تومان (50 میلیون تومان به 60 نفر) جایزه دریافت می‌کنند. این طرح برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول که بسته های اینترنت را خریداری و فعال کنند، در دسترس خواهد بود.

شرایط قرعه کشی بسته های میلیونی همراه اول

تمام مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از اول آذرماه 1397 با فعال‌سازی بسته های اینترنت آلفا+، بسته های ترکیبی (مکالمه، اینترنت و پیامک) یا اینترنت مدار فیروزه‌ای، در قرعه کشی بزرگ همراه اول شرکت کنند. هر مشترک به ازای خرید هر 100 تومان از این بسته‌ها، 1 امتیاز دریافت می‌کند و هر امتیاز به عنوان یک شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعه‌کشی محسوب می‌شود. قرعه کشی بسته های میلیونی همراه اول به صورت ماهانه و در بازه زمانی 3 ماهه در ماه‌های آذر، دی و بهمن برگزار می‌شود.

بسته های میلیونی همراه اول

نحوه فعالسازی بسته های اینترنت همراه اول

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از روش‌های زیر بسته های اینترنتی مدنظر خود را فعال کنند:

  • شماره گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 2 مربع (#2*100*)
  • سایت همراه اول به آدرس اینترنتی my.mci.ir و خرید بسته‌های اینترنتی از فروشگاه همراه اول
  • فعال‌سازی بسته های اینترنت همراه اول با استفاده از کد دستوری ستاره 1000 ستاره 21 مربع (#21*1000*)
  • فعال‌سازی بسته های اینترنت با استفاده از اپلیکشین همراه اول یا پرتال همراه من
  • فعال‌سازی بسته های اینترنت ساعتی مدار فیروزه‌ای با استفاده از کد دستوری ستاره 121 ستاره 2 مربع (#2*121*)
  • استفاده از کد دستوری ستاره 10 ستاره 32 مربع (#32*10*)
  • استفاده از سامانه پیامکی به شماره 10 و 8080
  • استفاده از سایر درگاه‌های فعال‌سازی بسته های اینترنت همراه اول

نکات مهم

مشترکان همراه اول دقت داشته باشند که اگر از روش شماره‌گیری کد دستوری ستاره 1000 ستاره 21 مربع (#21*1000*) برای فعال‌سازی بسته های اینترنتی همراه اول استفاده کنند، به ازای هر 100 تومان هزینه پرداختی، 2 امتیاز دریافت می‌کنند که شانس آن‌ها را برای برنده شدن افزایش می‌دهد. از طرفی اگر مشتریان، بسته‌های رایگان، بسته‌های هدیه و بسته‌های سازمانی را فعال کنند، امتیازی دریافت نخواهند کرد. البته این امتیاز به بسته‌های ترکیبی تعلق می‌گیرد. تمامی مشترکان برای اینکه از میزان امتیاز خود مطلع شوند، کافی است کد دستوری ستاره 10 ستاره 323 ستاره 0 مربع (#0*323*10*) را شماره‌گیری کنند.

بسته های میلیونی همراه اول