مشخصات گلکسی A8s

مشخصات گلکسی A8s لو رفت؛ اسنپدراگون 710 و دوربین 3 گانه

مشخصات گلکسی A8s سامسونگ از طریق منابع آلمانی لو رفت. سامسونگ با به‌کارگیری اسنپدراگون 710 در کنار دوربین پشتی 3 گانه، قصد دارد محصولی قدرتمند و متفاوت را روانه بازار کند.

به دنبال انتشار شایعات متعدد پیرامون گلکسی ای 8 اس و نمایشگر Infinity-O آن، حالا مشخصات فنی این تلفن هوشمند نیز در اختیارمان قرار گرفته است تا بیش از پیش با موبایل بعدی سامسونگ آشنا شویم.

مشخصات گلکسی A8s

بهتر است ابتدا با مشخصات اولیه آغاز کنیم. سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 710 به عنوان مغز پردازنده گوشی جدید خود استفاده کرده است و خریداران از 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت) برخوردار خواهند شد. در این صورت می‌توان گفت ما با میان‌رده‌ای قدرتمند از سوی سامسونگ رو به رو هستیم. نیروی مورد نیاز دستگاه به واسطه یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و اندروید 9 پای به عنوان سیستم نرم افزاری در خدمت کاربران خواهد بود.

در بخش جلویی، ظاهرا یک نمایشگر 6.39 اینچی بدون حاشیه “Infinity-O” به کار گرفته شده و سبب شده است تا در کنار بدنه آلومینیومی، ابعاد دستگاه به 159.11 در 74.88 در 7.38 میلی‌متر برسد؛ این یعنی علی‌رغم بهره‌گیری از نمایشگری تقریبا هم‌اندازه با گلکسی نوت 9 (با ابعاد 161.9 در 76.4 در 8.8 میلی‌متر)، ما با دستگاهی کوتاه‌تر، باریک‌تر و نازک‌تر در مقایسه با پرچمدار سامسونگ رو به رو هستیم. برای ثبت تصاویر می‌توان از دوربین پشتی 24 + 10 + 5 مگاپیکسلی استفاده کرد. سوراخ روی نمایشگر گلکسی ای 8 اس نیز میزبان یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی خواهد بود.

مطابق با گزارش‌ها، فروش Samsung Galaxy A8s از ژانویه سال آینده آغاز خواهد شد. در نتیجه، احتمالا در آخرین روزهای دسامبر شاهد معرفی این اسمارت فون توسط غول فناوری کره خواهیم بود. هنوز رنگ‌بندی دستگاه و استفاده از رنگ‌های سه‌بعدی برای قاب پشتی تایید نشده است.