تویوتا راو 4 مدل 2019

مشخصات و قیمت تریم‌های مختلف تویوتا راو 4 مدل 2019 اعلام شد

تویوتا راو 4 مدل 2019 (Toyota RAV4 2019)،‌ شاسی بلند محبوب ژاپنی با تریم‌های مختلف به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. در ادامه، قیمت  مشخصات مدل‌های جدید تویوتا راو 4 را بررسی می‌کنیم.

خودرو تویوتا راو 4 مدل 2019 در دو نسخه بنزینی و هیبریدی به بازار عرضه می‌شود. شرکت ژاپنی تویوتا برای نسخه‌ بنزینی 2.5 لیتری عادی، 5 تریم مجزا شامل تریم‌های LE ، XLE ، XLE Premium ، Adventure و Limited را تولید کرده‌ و برای نسخه‌ هیبریدی 2.5 لیتری HV نیز تریم‌های LE HV ، XLE HV ، XSE HV و Limited HV را به بازار عرضه می‌کند. قیمت مدل پایه تویوتا راو 4 مدل 2019 معادل 26 هزار 545 هزار دلار است که به آن 1 هزار و 45 دلار به عنوان هزینه تحویل اضافه می‌شود. هرچند این قیمت برای مدل پایه LE دیفرانسیل جلو است و سیستم چهار چرخ محرک این خودرو نیز حدود 1400 دلار ارزش دارد. در ادامه، مشخصات و قیمت هر تریم را به صورت مجزا بررسی می‌کنیم.

تویوتا راو 4 مدل 2019

معرفی تریم‌های مختلف تویوتا راو 4 مدل 2019

تویوتا راو 4 مدل LE (مدل پایه)

تویوتا راو 4 مدل 2019

شرکت تویوتا برای مدل LE یا پایه، امکاناتی نظیر صفحه نمایش 4.2 اینچی، شیشه‌های دودی و برقی، چراغ‌های جلو و عقب LED، ریل‌های سقف و دو خروجی برق 12 ولت را در نظر گرفته است. اینکه شرکت تویوتا برای نسخه پایه خود چنین امکاناتی را ارائه می‌کند، اقدام سخاوتمندانه‌ای محسوب می‌شود.

تویوتا راو 4 مدل XLE

تویوتا راو 4 مدل 2019

مدل XLE به امکاناتی نظیر مونروف برقی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، چراغ‌های جلوی LED با ظاهر کرومی، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، چراغ‌های مه‌شکن، سیستم کلید هوشمند با ورود بدون کلید، آینه‌های جانبی برقی با چراغ‌های راهنمای LED، هشدار نقاط کور و چهار پورت USB مجهز است.

تویوتا راو 4 مدل XLE Premium

تویوتا راو 4 مدل 2019

شرکت تویوتا برای مدل XLE Premium همان امکانات نسخه‌های قبلی را در نظر گرفته و علاوه بر آن تجهیزاتی نظیر صندلی‌های نرم برقی با تنظیم در 8 جهت، اهرم تعویض دنده چرمی، غربیلک فرمان، رینگ‌های 19 اینچی کرومی و در پشتی برقی به این نسخه اضافه شده است.

تویوتا راو 4 مدل ادونچر (Adventure)

تویوتا راو 4 مدل 2019

نسخه ادونچر نسبت به سایر مدل‌ها کمی خشن‌تر طراحی شده و از امکانات آن می‌توان به رینگ‌های 19 اینچی انحصاری با عناصر مشکی مات، ریل‌های سقف متفاوت، گلگیرهای بزرگ‌تر، طراحی گیراتر سپر، ارتفاع بیشتر از سطح زمین و صندلی‌های گرم و سردشونده اشاره کرد. همچنین می‌توان این خودرو را با رنگ سقف متفاوت سفارش داد.

تویوتا راو 4 مدل XSE HV

تویوتا راو 4 مدل 2019

در تریم‌های مختلف تویوتا راو مدل 2019، نسخه XSE HV به عنوان اسپورت‌ترین شاسی بلند محسوب می‌شود که می‌تواند سرعت 0 تا 96 کیلومتر را ظرف مدت 7.8 ثانیه بپیماید و شتاب بسیار خوبی را برای راننده فراهم کند. این نسخه به تجهیزاتی چون رینگ‌های 18 اینچی مشکی، سیستم تعلیق اسپورت با فنرها و دامپرهای سفت‌تر مجهز است و شرکت تویوتا برای طراحی جذاب‌تر این خودرو از عناصر پیانو بلک و بدنه‌ای دو رنگ استفاده کرده‌ است. همچنین این نسخه از تریم متریال سافتکس و عناصر آبی‌رنگ در کابین بهره می‌برد.

تویوتا راو 4 نسخه‌ی لیمیتد (Limited)

تویوتا راو 4 مدل 2019

نسخه Limited که به عنوان مدل لوکس تویوتا راو 4 مدل 2019 شناخته می‌شود به امکاناتی مانند رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی، گلگیرهای مشکی بزرگ، سپرهای جلو و عقب با عناصر نقره‌ای، جلوپنجره خاکستری متالیک، صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، دوربین دید عقب، سیستم صوتی پریمیوم، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 8 جهت و در پشتی برقی مجهز است.

به طور کلی محصول جدید شرکت تویوتا به موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده است. این پیشرانه قادر به تولید قدرت 203 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر خواهد بود. طبق ادعای شرکت تویوتا، این سیستم موتوری می‌تواند شتاب 8.2 ثانیه‌ای را ارائه کند. همچنین نسخه هیبریدی این خودرو از موتور 2.5 لیتری و یک موتور الکتریکی 54 اسب بخاری بهره می‌برد که در مجموعه قادر به تولید قدرت 219 اسب بخار هستند. میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز به ازای هر 100 کیلومتر فقط 6 لیتر خواهد بود.

مشتریان می‌توانند محصول جدید شرکت تویوتا را با سه سیستم چهار چرخ محرک متفاوت خریداری کنند. مدل‌های پایه این خودرو به سیستم عادی مجهز شده‌اند و نسخه‌های هیبریدی نیز از اکسل عقب با نیروی الکتریکی استفاده می‌کنند. نسخه‌های لیمیتد و ادونچر هم به سیستم گشتاوری دینامیک مجهز هستند که به واسطه آن، قدرت گشتاور از جلو به عقب خودرو منتقل می‌شود و علاوه بر آن، هندلینگ خودرو نیز بین چرخ‌های عقب توزیع خواهد شد.

قیمت تریم‌های مختلف تویوتا راو 4 مدل 2019

نکته: به قیمت خودروها حدود هزار و 45 دلار به عنوان هزینه تحویل اضافه می‌شود.

نام تریمGas FWDGas AWDHybrid
Limited33 هزار و 500 دلار34 هزار و 900 دلار35 هزار و 700 دلار
XLE HV33 هزار و 700 دلار
Adventure32 هزار و 900 دلار
XLE Premium29 هزار و 500 دلار30 هزار و 900 دلار
XLE27 هزار و 300 دلار28 هزار و 700 دلار29 هزار و 500 دلار
LE25 هزار و 500 دلار26 هزار و 900 دلار27 هزار و 700 دلار

عکس های تویوتا راو 4 مدل 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. ماشین بدی نیست و در همه جا جز ایران و کشورهای داغون قسطی خرید و قسط ماهیانش اندازه حقوق ۳ یا ۴ روز یک کارگر ساده کشورهای اروپاییه.
    دوستم یه داچیا داستر خرید و ماهی ۱۶۰ یورو قسط میده .. یعنی تقریبا حقوق دو روزشو بابت قسط ماشین میده. البته هزینه بنزین و بیمه هم هست‌. ولی هر حور حساب میکنیم کاش ایران کارخونه های خودروسازی نابود شند و فقط وارد کننده باشیم. انهم به دست خود کمپانیهای سازنده و دولت هم مالیات معقول مثل همه جای دولت از واردات ماشینهای خارجی بگیره. بخدا همه جوره به نفعمونه..از الودگی و مرگ و میر و مصرف بنزین و..

  2. بخداهمشون عالین ولی فقط اه وحسرت برای امثال من هستش خدامیدونه وفقط خدامیدونه من چقدربه تویوتارافورعشق دارم ویکسره فیلم وکلیپاشودنبال میکنم وارزوم اینه که یکی ازایناروداشته باشم.من فرزندشهیدی هستم که دکتری دارم دردناک تراینه که میگن همه رودادن به خانوادهای شهدا.ولی من برای کرایه خونم موندم که هیچ عشق این رافورهم بهش اضافه شده انشاا…هرکی داره وهرکی میخوادبخره به سلامتی وشادی استفاده کنه.یاحسین ع

  3. همشون بیست من خودم اول لند کوزر داشتم الان راو فور علییییی

  4. من مدل اسپورتیش رو خریدم خیلی عالیه در مقایسه با بقیه بزندهای مشابه واقعاً حرف نداره

  5. خدایی همشون حرف ندارن آدم میمونه بگه کدوم بهتره…هرکدوم از اویکی عالی تر

  6. مدل adventure چقد خفنه آخ چی میشد یکی از اینا میداشتیم

  7. اوووووف قیمتشم مث خودش قشنگه خب

  8. چه طراحی داخلی شکیل و خوبی داره