بایک X65

به زودی خودروی چینی بایک X65 در ایران به فروش می‌رسد

بایک X65 ، کراس اوور مونتاژی جدید شرکت دیار خودرو است که به زودی وارد بازار ایران می‌شود تا در کنار سایر خودروهای چینی رقابت کند. در ادامه می‌توانید با امکانات و مشخصات خودروی Baic X65 آشنا شوید.

اخیرا عکسی از خودرو بایک X65 با پلاک گذر موقت که در حال تردد در خیابان‌های کشور بود، در فضای مجازی منتشر شد. پس از پیگیری‌، مشخص شد که شرکت دیار خودرو قصد دارد خط تولید این خودرو را در گلپایگان راه‌اندازی کند. شرکت دیار خودرو در حال حاضر روی مونتاژ خودرو بایک X25 تمرکز دارد و تصاویری از نسخه پلاک ملی این خودرو نیز اخیرا منتشر شده است. هرچند شرکت دیار خودرو به طور رسمی در خصوص قرارداد جدید خود با شرکت بایک، خبری را اعلام نکرده، اما پیش‌بینی می‌شود قبل از پیش‌فروش بایک X25، نسخه بزرگ‌تر این خودرو با نام بایک X65 توسط شرکت دیار خودرو وارد کشور شود.

شرکت خودروسازی دیار خودرو، نماینده رسمی محصولات بایک در ایران است، اما به دلیل بازاریابی ضعیف و ضعف‌های مدیریتی، در بازار ایران به خوبی موفق ظاهر نشد. با این حال این شرکت قصد دارد با تولید و عرضه محصولات جدید، با قدرت بیشتری به بازار خودرو برگردد. بر خلاف تصور مشتریان ایرانی، محصولات بایک در کشور چین فروش خوبی را تجربه کرده و معمولا از کیفیت و فناوری‌های جدیدی برخوردارند. محصولات بایک در کشورهای امارات، عمان، قطر، کویت، عربستان، روسیه، مکزیک، آفریقا، آذربایجان، فیلیپین و هنگ کنگ عرضه شده و به فروش خوبی دست پیدا کرده‌اند. در مجموع می‌توان گفت برند بایک در سطح جهانی در جایگاه نسبتا خوبی قرار دارد.

بایک X65

تصویری از بایک X65 در ایران

مشخصات بایک X65

مشخصات فنی

محصول جدید دیار خودرو، یک کراس اوور چینی است که در بازارهای جهانی با نام سنوا X65 شناخته می‌شود. محصول جدید شرکت بایک به موتور 2 لیتری توربو و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده که قادر به تولید قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن‌متر است. شرکت بایک این خودرو را برای برخی از بازارهای جهانی با موتور 1.8 لیتری توربو و 3 لیتری 6 سیلندر نیز عرضه کرده است.

امکانات

خودرو بایک X65 از امکاناتی نظیر دوربین 360 درجه، چراغ‌شوی (شیشه‌شور چراغ خودرو)، سیستم کنترل پایداری، کروزکنترل، صندلی‌های جلوی برقی، 6 کیسه‌ هوای 10 نقطه‌ای، تریم داخلی چرم، سقف پانارومیک، سیستم تهویه دوگانه، سنسور نور و باران، حافظه‌ی صندلی راننده و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد. البته خودرو بایک X65 در برخی از بازار‌های جهانی با تجهیزات ایمنی بیشتری مانند کیسه هوای زانوی راننده و جانبی سرنشینان عقب عرضه شده است. از طرفی شرکت بایک قصد دارد برای جذب مشتری و فروش بیشتر، در ماه‌های آینده نسخه فیس لیفت این خودرو را تولید کند. البته هنوز شرکت دیار خودرو، بایک X25 را پیش فروش نکرده و در خصوص قرارداد جدید خود با شرکت بایک نیز خبری را منتشر نکرده است و تا اعلام رسمی این شرکت باید منتظر بمانیم.

تصاویر بایک X65

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ی زمانی چقد چینی هارو مسخره میکردیم الان محتاجشونیم

  2. اره حتما اگ درایتی مثل تو داشته باشن دیگ عالی میشه

  3. باید جلو این ماشینا گرفته شه

  4. دست به دامن چینی ها شدیم با این قیمت های نجومی