رندر مفهومی هواوی نوا 4

رندر مفهومی هواوی نوا 4 : همان پی 20 پرو با یک حفره روی نمایشگر

رندر مفهومی هواوی نوا 4 (Huawei Nova 4) به انتشار رسید. گوشی جدید خانواده نوا هواوی از نظر ظاهری بسیار شبیه به مدل پی 20 پرو است، با این اوصاف که بر روی نمایشگر آن به جای ناچ، یک حفره‌ی کوچک به چشم می‌خورد.

هواوی وارد رقابتی برای عرضه یک گوشی با یک حفره بر روی نمایشگر آن است و شایعات می‌گویند که این گوشی می‌تواند دیوایس‌های آینده‌ی سامسونگ را شکست دهد. در جایی که سامسونگ به گلکسی ای 8 خود می‌نازد، هواوی می‌خواهد نوا 4 را عرضه کند. به تازگی رندر مفهومی هواوی نوا 4 به انتشار رسیده است و گفته می‌شود این گوشی چینی ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد.

رندر مفهومی هواوی نوا 4

رندر مفهومی هواوی نوا 4

ترند جدید دنیای موبایل یک حفره بر روی نمایشگر است و هواوی نیز به خوبی این را درک کرده است. رندر مفهومی هواوی نوا 4 ، یک گوشی با شباهت ظاهری بسیاری نسبت به هواوی پی 20 پرو (با دوربین سه گانه پشتی) را نشان می‌دهد؛ اما خبری از نمایشگر ناچ نیست و به جای آن تنها یک حفره بر روی صفحه گوشی گنجانده شده است. با این حال، برخلاف پی 20 پرو، گوشی جدید نوا فاقد یک اسکنر اثر انگشت در پایین نمایشگر است. در اینجا هیچ اسکنری بر روی قاب پشتی گوشی در رندر مفهومی هواوی نوا 4 نیز دیده نمی‌شود؛ ظاهرا این دیوایس از یک اسکنر اثر انگشت ادغام شده در زیر نمایشگر، بهره‌مند خواهد شد.

Nova 4 از قاب پشتی چندرنگی بهره‌مند خواهد بود؛ به خصوص این رنگ‌بندی، یکی از زیباترین‌ها در بین تمام گوشی‌های چند رنگی خواهد بود که تا به امروز دیده‌ایم.

انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های خانواده Nova هواوی از تراشه کایرین 980 قدرت بگیرد. این تراشه در گوشی‌های خانواده میت 20 و آنر مجیک 2 هواوی نیز تعبیه شده است. هنوز بسیاری از مشخصات این گوشی به دست نیامده است، اما طولی نمی‌کشد تا رسما توسط هواوی معرفی شود و در معرض دید عموم کاربران قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. هواوی هم خوب الکی الکی غول شد ها

  2. اون حفره روی صفحش خیلی رو مخه

  3. کچاست فن های هواوی چرا نمیگویند این طرح کمره سلفی را هواوی از سامسونگ کپی زده؟

  4. این کجاش مفهومیه

  5. فک میکنم خیلی خیلی روی این گوشی فکر بذاره

  6. این فک کنم زودتر بزنه تو کار حفره تو صفحه