هارد جامد جدید سامسونگ

هارد جامد جدید سامسونگ با ظرفیت بالا و قیمتی بسیار مناسب رونمایی شد

هارد جامد جدید سامسونگ با نام “Samsung 860 QVO” و قیمتی مناسب معرفی شد. SSD جدید سامسونگ در چندین مدل مختلف با حداکثر ظرفیت 4 ترابایت به فروش می‌رسد.

این روزها محبوبیت درایوهای حالت جامد بیشتر از هر زمان دیگری بوده و محصولات جدید، عمدتا با قیمتی مناسب به فروش می‌رسند. Samsung 860 QVO نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای آن دسته از افرادی طراحی شده است که می‌خواهند حافظه‌ای با ظرفیت بالا را با قیمتی پایین داشته باشند: ارزان‌ترین مدل با ظرفیت 1 ترابایت و قیمت 150 دلار به فروش می‌رسد. سازندگان همچنین یک نسخه 2 ترابایتی را هم در نظر گرفته‌اند.

هارد جامد جدید سامسونگ از حافظه‌های MLC با 4 بیت در هر سلول بهره برده و با فرمت کارخانه‌ای 2.5 اینچی ساخته شده است تا به سادگی بتوان از آن در لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی استفاده کرد. Samsung 860 QVO همچنین از کنترلر MJX استفاده می‌کند که به واسطه آن، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات به 550 و 520 مگابایت بر ثانیه خواهد رسید. سرعت این هاردهای حالت جامد به اندازه مدل 860Pro نیست؛ ولی شما پول به مراتب پایین‌تری را پرداخت می‌کنید (نسخه 1 ترابایتی مدل Pro با قیمت 300 دلار به فروش می‌رسد).

محصول پیش رو از تاریخ 16 دسامبر (25 آذر) از طریی فروشگاه‌های سامسونگ و سایر خرده‌فروشی‌های معمول، با ضمانت محدود سه‌ساله به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. منم هرجور حساب میکنم قیمتش مناسب نیس

  2. اینا به چ دردی میخوره 300 دلارم بدی اینا مگه مغز خر خوردی

  3. یه ترابایت 300 دلار بعد ارزونه؟؟؟