هیوندای پالیسید

هیوندای پالیسید ؛ شاسی بلند سه ردیفه جدید هیوندای امروز معرفی می‌شود

هیوندای پالیسید در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی خواهد شد. Hyundai Palisade یک خودرو شاسی بلند سه ردیفه است. در ادامه، نخستین تصاویر منتشر شده‌ی این SUV را مشاهده کنید.

هیوندای در مورد شاسی بلند سه ردیفه آینده‌ی خود سکوت کرده است. تا پیش از این تنها چندین عکس جاسوسی و برخی تیزرهای نه چندان مشخص از این خودرو منتشر شده بود و ما زیاد در مورد آن اطلاعات نداشتیم. اما خوشبختانه امروز تصاویری از هیوندای پالیسید به انتشار رسیده است که ما می‌توانیم برای نخستین بار خودرو پرچمدار سه ردیفه هیوندای را به طور کامل ببینیم.

ثبت اختراغ‌های گذشته تایید می‌کنند که هیوندای در حال ساخت یک SUV به نام Palisade است. نام این خودرو به «یک مجموعه از صخره‌های ساحلی است» ترجمه می‌شود، اما همچنان به جزایر پالیسید در کالیفرنیا نیز احترام می‌گذارد. بی‌تردید جنوب کالیفرنیا، بازار مهمی برای خودروهای SUV سه ردیفه است.

هیوندای پالیسید

خودرو هیوندای پالیسید با قابلیت حمل 8 سرنشین، از پلتفرمی بزرگ‌تر از کیا Telluride برخوردار است که قرار است به دنبال مجموعه اتومبیل‌های مفهومی SEMA، در هفته‌ی مد نیویورک معرفی شود. گرچه این یک پلتفرم کاملا جدید است، اما انتظار نمی‌رود تغییرات زیاد ظاهری را در پالیسید نسبت به دیگر محصولات بازار شاهد باشیم. اساسا آن یک نسخه‌ی سه ردیه از سانتافه کنونی با چراغ‌های مربعی، جلوپنجره‌ی بزرگ معروف هیوندای و به غیر از قسمت پشتی بلند خود، کوچکتر از سانتافه است.

مشخصات فنی هیوندای پالیسید

حتی با این اندازه و ابعاد نیز پالیسید ارائه کننده چرخ‌های جلوی استاندارد با یک گزینه برای انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها است. شایعات خبر از حضور یک پیشرانه 3.3 لیتری V6 با توان 290 اسب بخار در زیر کاپوت شاسی بلند جدید هیوندای می‌دهند. همچنین یک مدل مجهز به پیشرانه 3.5 لیتری هیبرید V6 با خروجی کلی 400 اسب بخاری نیز عرضه خواهد شد.

هیوندای پالیسید امروز در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این بچه قرتیا بیشتر چشم آدمو میگیرن تا خود ماشین

  2. دم هیوندای گرم و خاک تو سر ایران با این صنعت خودروسازیش
    زمانی که ما ژیان صادر میکردیم کره هیچی نداشت،خدابیامرزه اون زمان رو

  3. این بچه غرتی ها توی عکس چی میگن دقیقا