دوربین دی جی آی Osmo Pocket

دوربین دی جی آی Osmo Pocket با قیمت 349 دلار معرفی شد

دوربین دی جی آی Osmo Pocket با قیمت 349 دلار و قابلیت‌های فراوان، رونمایی شد. دوربین جدید شرکت DJI از دوربینی 12 مگاپیکسلی بهره برده و امکانات متنوعی را هنگام فیلم‌برداری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

جدیدترین محصول DJI یک پهپاد نیست، بلکه ما با دوربینی به نام Osmo Pocket رو به رو هستیم که به واسطه گیمبال خود، از سه جهت پایدار شده است. دوربین جدید دی جی آی به واسطه دوربین 12 مگاپیکسلی و 1/2.3 اینچی خود که پیکسل‌های 1.55 میکرومتری، لنز f/2.0 و میدان دید 80 درجه‌ای دارد، قادر است ویدیوهای 4K/60FPS را در نرخ 100 مگابیت بر ثانیه ضبط کند.

شارژدهی 140 دقیقه‌ای دوربین دی جی آی Osmo Pocket

سازندگان از میکروفون دوگانه در این دوربین بهره برده‌اند. همچنین، یک باتری 875 میلی‌آمپر ساعتی که با یک بار شارژ 140 دقیقه دوام می‌آورد، نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. به گفته سازندگان، کاربران در مدت زمان 73 دقیقه می‌توانند باتری را از 0 تا 100 درصد شارژ کنند.

دوربین دی جی آی Osmo Pocket در برابر عرق، مقاوم بوده و طراحی آن به گونه‌ای است که از دست سر نمی‌خورد. به علاوه، نمایشگر 1 اینچی لمسی با دو دکمه فیزیکی، تجربه‌ای متفاوت از کارکرد یک‌دستی با دوربین را برای کاربران رقم می‌زند. اگر با نمایشگر کوچک این دوربین برای تنظیم قاب مورد نظر راحت نیستید، اتصال آن به آیفون یا سایر موبایل های اندرویدی از طریق پورت ماژولار کناری (همراه با USB-C و کابل لایتنینگ به دست کاربران می‌رسد) برای داشتن یک منظره‌یاب بزرگتر، امکان‌پذیر است.

دوربین دی جی آی Osmo Pocket با ابعاد 121.9 در 36.9 در 28.6 میلی‌متر ساخته شده و فقط 116 گرم وزن دارد. خوشبختانه، سازندگان امکان اتصال انواع مختلفی از وسایل جانبی را فراهم کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به قاب شارژ، ماژول وایرلس، پایه بلندتر، قاب ضد آب، فیلترهای ND، چرخ کنترلی، یک آداپتور 3.5 میلی‌متری برای اتصال میکروفون‌های اکسترنال و بیشتر، اشاره کرد.

خریداران می‌توانند در صورت تمایل از حالت Pro استفاده کنند تا تنظیم پارامترهای مختلف دوربین، ثبت تصاویر RAW و ویدیوهای D-Cinelike امکان‌پذیر باشد. در سوی دیگر، حالت Story از «ترکیب الگوهای عکس‌برداری از پیش تعیین شده و موشن‌های دوربین به شما در ایجاد ویدیوهای باکیفیت و حرفه‌ای کمک خواهد کرد. فیلترها و آهنگ‌های اختصاصی نیز برای منحصر به فرد شدن پایان ویدیو» در خدمت شما خواهند بود. تمام این امکانات را می‌توان در اپلیکیشن همراه DJI Mimo برای گوشی های هوشمند پیدا کرد.

این دوربین همچنین دارای قابلیتی به نام “NightShot” با اکسپوژر دستی طولانی 2 تا 3 ثانیه‌ای است. در سوی دیگر، “Motionlapse” حرکت روان دوربین را برای افکت‌های نمایشی بر روی ویدیوهای “Timelapse” اضافه می‌کند. علاوه بر این، گزینه‌های مختلفی برای پاناروماهای 3×3، ردیابی سوژه فعال و همین‌طور حالت “First-Person” پیش روی شما خواهد بود.

هم‌اکنون پیش‌فروش دوربین دی جی آی Osmo Pocket با قیمت 349 دلار آغاز شده و کار عرضه از تاریخ 15 دسامبر (24 آذر) آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی خوبه خدایی