سخه تحت وب مترجم گوگل زبان طراحی Material Design

نسخه تحت وب مترجم گوگل ، با زبان طراحی Material Design به‌روز شد

نسخه تحت وب مترجم گوگل (Google Translate) با زبان طراحی Material Design شرکت گوگل به‌روزرسانی شد. اگر هم اکنون به صفحه مترجم در سایت گوگل مراجعه کنید، تغییرات را می‌توانید مشاهده کنید.

طراحی نسخه تحت وب مترجم گوگل طی سالیان اخیر کم و بیش با تغییراتی همراه بوده است، اما اگر شما امروز به صفحه این مترجم سر بزنید متوجه تغییرات زیادی در آن می‌شوید. گوگل این صفحه از سایت خود را با زبان طراحی Material Design به‌روز کرده است که به لطف آن ظاهری مدرن‌تر و زیباتر را به خود گرفته است. شرکت گوگل، این زبان طراحی را به مرور زمان به تمام سرویس‌های خود می‌آورد.

در بیشتر بخش‌های عملکرد، صفحه همچنان مشابه گذشته مانده است؛ در اینجا شما می‌توانید با صدای خود از یک زبان دیگر جمله‌ای را وارد کنید و به صورت صوتی از زبان دیگری آن را دریافت کنید. همچنین گزینه‌ی جدیدی برای بارگذاری اسناد اضافه شده است، بنابراین اگر شما نیازمند ترجمه‌ی اسناد خود باشید نیز می‌توانید آن را آپلود کرده و نسخه‌ی ترجمه شده‌ی آن به زبانی دیگر را دریافت کنید. این می‌تواند روش کارآمدتری از کپی و پیست کردن در اپلیکیشن مترجم باشد.

دسترسی راحت‌تر به بارگذاری اسناد در مترجم گوگل

این قابلیت بارگذاری اسناد همیشه برای Google Translator در دسترس بوده است، اما حالا با این طراحی جدید تغییر کرده و یافتن آن آسوده‌تر شده است. سایت 9to5Google اشاره کرده است که این تغییرات شامل یک طراحی واکنش‌گرا است؛ این بدان معناست که بسته به اندازه‌ی پنجره‌ی مرورگر شما، رابط کاربری نیز تغییر خواهد کرد؛ پس اگر شما از حالت چند نمایشی استفاده کنید، یا بخواهید کروم را در یک پنجره‌ی کوچک برای دسترسی به مترجم گوگل اجرا کنید، رابط کاربری با آن انطباق پیدا خواهد کرد.

اگر هم اکنون به صفحه‌ی Google Translate مراجعه کنید، باید این تغییرات را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خودمون یه پا گوگلیم برا خودمون

  2. اصلا مترجم ب درد بخوری نیس همرو چپکی میگه