ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 PRO Trek

نگاه ویدیویی به ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 PRO Trek

زمان عرضه ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 PRO Trek رسما توسط سازندگان اعلام شده است. به همین بهانه، در ادامه نگاهی نزدیک به ساعت جدید کاسیو خواهیم داشت.

شهریور امسال و در نمایشگاه IFA 2018 بود که ساعت هوشمند کاسیو WSD-F30 PRO Trek پیش روی چشمان هزاران نفر قرار گرفت. پیش‌تر زمان عرضه و قیمت این محصول خوش‌ساخت اعلام نشده بود، اما حالا مدیران می‌گویند ساعت جدید کاسیو از تاریخ 19 ژانویه 2019 (29 دی 97) با قیمت 550 دلار به فروش خواهد رسید.

این ساعت با دریافت 8 جایزه مختلف در IFA، با امکاناتی متعدد از جمله مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر و پشتیبانی از نقشه آفلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

برای آن دسته از افرادی که آشنا نیستند، ساعت کاسیو از یک قابلیت منحصر به فرد برای ذخیره انرژی بهره می‌برد که از نمایشگر رنگی و مونوکروم دولایه جدید استفاده می‌کند. مدیران همچنین در نظر دارند تا در آینده، یک بند پارچه‌ای مقاوم را به عنوان یک وسیله جانبی اختیاری برای این ساعت معرفی کنند.

در کنار اعلام قیمت و زمان معرفی، کاسیو از همکاری با “Bikemap”، بزرگترین اپلیکیشن مخصوص دوچرچه خبر داده است. این یعنی کاربران قادر به دانلود و نصب این نرم افزار بر روی ساعت هوشمند خود به منظور مسیریابی و پیدا کردن راه‌های مختلف خواهند بود. برای آشنایی بیشتر، می‌توانید این ویدیوی نگاه نزدیک را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خرج اضافه س ساعت انداختن