وان پلاس 6 مک لارن

وان پلاس 6T مک لارن ادیشن با 10 گیگ رم در راه است

وان پلاس قصد دارد در همکاری با کمپانی مک لارن،  نسخه ویژه‌ای از پرچمدار خود را با نام وان پلاس 6T مک لارن ادیشن (OnePlus 6T McLaren Edition) رونمایی کند. ظاهرا باید انتظار وجود 10 گیگ رم و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی را در این گوشی لوکس داشته باشیم.

خبر همکاری کمپانی چینی با خودروساز بریتانیایی، چند روز قبل رسانه‌ای شد؛ اما اطلاعاتی درباره مشخصات وان پلاس 6T مک لارن ادیشن به بیرون درز پیدا نکرد. تا اینکه روز گذشته در گزارش اختصاصی یک وب‌سایت هندی حوزه تکنولوژی، به ظرفیت 10+256 گیگابایتی حافظه داخلی و رم دستگاه اشاره شد. بدین ترتیب محصول مشترک وان پلاس و مک لارن را می‌توان سلطان RAM لقب داد؛ زیرا در حال حاضر هیچ گوشی هوشمند دیگری را نمی‌توان یافت که ظرفیت حافظه رم آن، بیش از 10 گیگابایت باشد.

وان پلاس 6T مک لارن ادیشن

قاعدتا لوگوی مک لارن نیز در پشت این نسخه لوکس نقش خواهد بست تا از نسخه معمولی وان پلاس 6 تی، متفاوت جلوه کند. انتظار می‌رود این محصول به طور محدود عرضه شود و تنها تعداد اندکی از علاقه‌مندان فرصت خرید آن را داشته باشند. از وان پلاس 6T مک لارن ادیشن ابتدا در تاریخ بیستم آذر ماه با برگزاری مراسمی در لندن رونمایی می‌شود و یک روز پس از آن، در شهر بمبئی به مخاطبان هندی معرفی خواهد شد.