قاب محافظ سامسونگ گلکسی S10

رندر قاب محافظ سامسونگ گلکسی S10 طراحی آن را فاش کرد

گلکسی اس 10، نام پرچمدار بعدی سامسونگ است که در چهار مدل مختلف عرضه خواهد شد. به تازگی رندری از قاب محافظ سامسونگ گلکسی S10 منتشر شده که سبک طراحی پنل پشتی و جلویی این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود چهار گوشی خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، چند روز پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل در سال 2019 (اسفند ماه) به صورت رسمی رونمایی شوند. بر اساس شایعات، نام چهار گوشی این خانواده به ترتیب توان و قابلیت‌های سخت افزاریشان سامسونگ گلکسی اس 10 لایت، گلکسی اس 10 (مدل پایه)، گلکسی اس 10 پلاس و نسخه 5G گلکسی اس 10 خواهد بود. تصویر قاب محافظ سامسونگ گلکسی S10 که به تازگی منتشر شده، اطلاعات جدیدی درباره حداقل یکی از این مدل‌ها را در اختیارمان قرار داده است.

گفته می‌شود شماره مدل این چهار گوشی به ترتیب SM-G73F ،SM-G70F ،SM-G75F و SM-G75FC است. گلکسی اس 10 دارای نمایشگری 5.8 اینچی بوده و در پنل پشتی آن از یک ماژول دوربین دوگانه استفاده خواهد شد. طبق جدیدترین رندر قاب محافظ سامسونگ گلکسی S10 ، می‌توان به صحت تعدادی از شایعات و اخبار پیشین پی برد.

رندر قاب محافظ سامسونگ گلکسی S10 نشان می‌دهد سنسورهای دوربین اصلی به صورت افقی کنار هم قرار گرفته‌اند. در کنار آن‌ها فلاش ال ای دی و سنسور تشخیص ضربان قلب وجود داشته و در نهایت اسکنر اثر انگشت دیده می‌شود. در کناره سمت چپ بدنه، کلیدهای کنترل حجم صدا و کلید پاور وجود دارد.

رندر قاب محافظ سامسونگ گلکسی S10

قاب محافظ سامسونگ گلکسی S10

در لبه پایینی گوشی، خوشبختانه در کنار درگاه یو اس بی C، درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری هم دیده می‌شود. به عنوان دیگر مشخصات فنی مدل پایه می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8150، حداقل 6 گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت ظرفیت داخلی اشاره کرد.

قاب محافظ سامسونگ گلکسی S10

به نظر می‌رسد سامسونگ همه تمرکز خود را بر روی مدل پشتیبانی‌کننده از شبکه موبایل 5G گذاشته است. طبق شایعات، این مدل به یک دوربین اصلی سه گانه مجهز شده و از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.