یک طرح مفهومی از آیفون 6 بدون حاشیه صفحه نمایش

یکی از مهم ترین پارامترهای امروزی در کمپانی های موبایل کم کردن لبه های گوشی است. بنابراین کمپانی های ساخت موبایل تلاش می کنند تا با کمترین لبه، بزرگترین صفحه نمایش را در گوشی های خود داشته باشند. بدین ترتیب علی رغم بزرگ شدن صفحه نمایش گوشی، سایز کلی گوشی ثابت می ماند. در این پست به طرح مفهومی یک طراح پرداخته ایم که آیفونی را با این ویژگی طراحی کرده است. 

در این طرح مفهومی شما سه آیفون را مشاهده می کنید که یکی آیفون 6 بدون لبه های کناری، دیگری آیفون 6 در وضعیت فعلی و در نهایت آیفونی کاملا بدون لبه از کنار و بالا است. آیا این طرح را می پسندید ؟

iphone-6-concept (9) iphone-6-concept iphone-6-concept (1) iphone-6-concept (2) iphone-6-concept (3) iphone-6-concept (4) iphone-6-concept (5) iphone-6-concept (6) iphone-6-concept (7) iphone-6-concept (8)

اما سوالی که در این بین مطرح می شود این است که آیا واقعا نداشتن لبه صفحه نمایش در گوشی های موبایل یک امتیاز و ویژگی کاربردی است و یا برعکس موجب بروز دردسر هایی برای کاربر آن خواهد شد ؟! تصور کنید اگر گوشی شما حاشیه صفحه نمایش نداشته باشد هنگام دست گرفتن آن چقدر احتمال لمس صفحه و در نتیجه ارسال دستورات ناخواسته به گوشی وجود دارد ؟ شما چه فکر می کنید ، به نظر شما نبود حاشیه در صفحه نمایش اسمارت فون ها یک ویژگی برتر است یا یک آپشن دردسر ساز ؟!

منبع : businessinsider

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. من اگه بخام از امريكا سفارش بدم بيارن, يه 16 گيگش قيمتش در مياد 749$ درسته؟؟ يعني فقط همين مبلغو بايد بفرستم يا دوباره چيزي اضافه ميگيرن؟ ما اقواممون اونجاست.

  2. (این دو عکسی که گذاشتم جهت خنده بود نه به مسخره گرفتن اپل)

  3. وای چه اشتباهی کردم ایفون 6 خزیدم این یکی خیلی باحال تره که…..
    کی میاد تو بازار

  4. خیلی باحال شده ولی حاشیه دارش رو بیشتر دوست دارم. :All-I-See-is-Love:

  5. خیلی خوبه بنظرم خیلی زیباست………. جلو ارسال دستورای ناخواسته رو میشه خیلی راحت گرفت

  6. بدون حاشیه خیلی جالبه برای مشکل لمس های ناخواسته هم میشه طوری برنامه ریزیش کرد که تا 3 میلیمتر از لبه ها دستورات لمس اجرا نشه. یعنی فقط برای حالت دیدن ازش استفاده کرد این بهترین راهشه.