هوندا پاسپورت 2019

هوندا پاسپورت 2019 برای رقابت با اتومبیل‌های شاسی بلند فورد و نیسان، از راه رسید

خودرو شاسی بلند هوندا پاسپورت 2019 (Honda Passport 2019) پس از 17 سال غیبت در آمریکا معرفی شد. در ادامه مشخصات فنی ، آپشن ها و گالری تصاویر کراس اوور جدید هوندا را مشاهده کنید.

هوندا با حضور در نمایشگاه خودرو لس آنجلس، از یک خودرو شاسی بلند جدید پرده برداری کرد. هوندا پاسپورت 2019 ، انتخاب هوشمندانه‌ای برای رونمایی بود؛ چرا که این خودرو پس از 17 سال غیبت، مجددا وارد بازار ایالات متحده خواهد شد. نخستین نسل هوندا پاسپورت در اصل نسخه‌ی بازسازی شده‌ی ایسوزو رودئو بود که بین سال‌های 1993 تا 2002 در ایالات متحده به فروش رسید.

Henio Arcangeli Jr، نایب رئیس ارشد هوندا موتور در آمریکا، در این مورد چنین گفته است:

ما فرصتی را برای ارائه چیزی که هوندا به شکل منحصر به فردی قادر به ساختن آن است را دیدیم. و پاسپورت جدید در جایگاه خوبی وجود دارد تا بتواند توجه مشتریانی که به دنبال یک خودرو شاسی بلند قدرتمند‌تر و لایق‌تر هستند را به خود جلب کند.

پاپسورت جدید می‌خواهد با بزرگانی همچون فورد اج و نیسان مورانو و همچنین شورلت بلیزر رقابت کند. این اتومبیل‌ها در ایالات متحده هم محبوب هستند و هم پرفروش؛ بدین ترتیب کار هوندا در این بخش از بازار آمریکا بسیار سخت خواهد بود. هوندا همچنین به مشتریانش پیشنهاد می‌کند تا اگر نمی‌خواهند سدان مدل آکورد این شرکت را خریداری کنند، یک خودرو کراس اوور SUV می‌تواند جایگزین خوبی برایش باشد.

هوندا پاسپورت 2019

هوندا پاسپورت 2019 ، یک خودرو سایز میانی با ظرفیت حمل 5 سرنشین است که می‌تواند در جایی بین خودرو جمع و جور هوندا CR-V و خودرو هفت نفره هوندا Pilot قرار گیرد. پاسپورت و پایلوت هر دو از پلتفرم روشنایی داخلی شرکت هوندا بهره می‌برند. در واقع، هر دو خودرو کراس اوور از فاصله محوری یکسانی برخوردارند، اما پاسپورت 6 اینچ کوچک‌تر است.

مشخصات فنی هوندا پاسپورت 2019

پاسپورت جدید به صورت استاندارد با یک پیشرانه 3.5 لیتری i-VTEC V6 با توان تولید 280 اسب بخار و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به فروش خواهد رسید. در این نسخه، قدرت تولید شده به چرخ‌های جلویی خودرو منتقل خواهد شد، اما سیستم چهار چرخ محرک نیز به عنوان یک آپشن انتخابی در دسترس مشتریان خواهد بود.

هوندا پاسپورت 2019

به گفته‌ی هوندا، مدل دیفرانسیل جلوی پاسپورت می‌تواند تا 1587 کیلوگرم را حمل کند، در حالی که نسخه‌ی چهار چرخ محرک آن قادر به حمل 2260 کیلوگرم است.  از فناوری‌های موجود در جدیدترین شاسی بلند هوندا می‌توان به گزینه‌های روبرو اشاره کرد: هات اسپات 4G LTE Wi-Fi، شارژ بیسیم گوشی، پشتیبانی از کارپلی اپل و اندروید اتو و همچنین سیستم امنیتی کمکی Honda Sensing Driver.

هوندا پاسپورت 2019

هوندا پاسپورت 2019 یک خودروی عالی برای خانواده‌های آمریکایی‌هایی است. این خودرو توسط تیم تحقیق و توسعه‌ی هوندا در کالیفرنیا و اوهیو طراحی و توسعه پیدا کرده است. پیشرانه‌ی آن نیز در کارخانه لینکولن، آلاباما شرکت هوندا به تولید خواهد رسید.

قیمت هوندا پاسپورت 2019

هرچند قیمت رسمی پاسپورت جدید اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که قرار است با قیمت پایه 28 هزار دلاری از اوایل سال 2019 روانه‌ی بازار شود.