نوبیا ایکس

تماشا کنید: عملکرد نمایشگر دوم نوبیا ایکس فوق‌العاده است

نوبیا ایکس (ZTE Nubia X) جدیدترین گوشی زد تی ای است که چندی پیش با دو صفحه نمایش رنگی و بزرگ معرفی شد. اخیرا نیز ویدیویی جدید از تلفن هوشمند منتشر شده است که عملکرد نمایشگر دوم آن را به تصویر می‌کشد.

اوایل آبان ماه بود که nubia به عنوان یکی از کمپانی‌های مرتبط ZTE، اولین موبایل خود با نمایشگر دوگانه را با نام نوبیا ایکس معرفی کرد. به لطف flash sale در نظر گرفته شده برای این گوشی، حالا به سختی می‌توان آن را در بازار پیدا کرد. با این حال، “IceUniverse” با اشتراک‌گذاری ویدیویی جدید از این گوشی، یکی از قابلیت‌های جذاب نمایشگر 5.1 اینچی و اولد پشتی آن را نمایش داده است.

جلوه بصری نمایشگر دوم نوبیا ایکس بسیار جذاب است زیرا سازندگان موفق شده‌اند تا به بهترین شکل ممکن، نمایشگر پشتی و رنگ قاب دستگاه را با یکدیگر ترکیب کنند.

نوبیا ایکس

در حال حاضر، از این صفحه نمایش می‌توان به عنوان دکمه‌های کنترلی اضافی برای بازی‌ها و نمایش برخی انیمیشن‌ها که بسیار روان و دوست‌داشتنی هستند، استفاده کرد. این طراحی همچنین استفاده از دوربین پشتی و نمایشگر ثانوی گوشی برای ثبت تصاویر سلفی را امکان‌پذیر می‌کند. هرچند، چیزی که توجه ما را به خود جلب کرده، عرضه چنین دستگاهی توسط زیرمجموعه شرکت ZTE است. ظاهرا نوبیا با قرار دادن نمایشگر اولد در زیر قاب شیشه‌ای نوبیا ایکس به این مهم دست یافته است. با اینکه محصول جدید چینی‌ها به بازار عرضه شده است، ولی عموم کاربران قادر به خرید آن نیستند و علاقه‌مندان تا flash sale بعدی باید در انتظار باشند. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جذاب را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این دیگه از کجا پیدا شد

  2. دوربین عمودی بهتر از افقیه

  3. دیگ انقد دیدیم برامون تازگی نداره

  4. خدایی شماهم متوجه شدین الان دیگ همه گوشیا کپی پیست همدیگه شدن