صفحه نمایش هواوی میت 20

صفحه نمایش هواوی میت 20 ؛ حداکثر لذت با صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت

صفحه نمایش هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) با برخورداری از فناوری‌های پیشرفته و نسبت زیاد به بدنه، کاربران را بیشتر از گذشته در خود غرق می‌کند. در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های صفحه نمایش پرچمدار جدید هواوی را بررسی کنیم.

در یک روز چه مقدار به صفحه نمایش گوشی‌تان نگاه می‌کنید؟ دو ساعت؟ سه ساعت؟ شش ساعت؟ حتی نمی‌شود این مقدار را به درستی سنجید. اما نقطه کانونی همه این تعامل‌ها کجاست؟ «صفحه نمایش». خوب که به آن فکر کنید می‌بینید هنگام استفاده از برنامه‌ها، وقتی در وب هستید، موقع گرفتن عکس‌ها، تماشای ویدئوها و همه چیزهایی که به نوعی شما را مجبور به استفاده از گوشی می‌کنند، نیاز دارید با چشمان خود به صفحه نمایش آن خیره شوید. به همین خاطر است که تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در حال سرمایه‌گذاری بر توسعه صفحه نمایش‌هایی با حداقل قاب‌، حداکثر رزولوشن و ویژگی‌های هستند که اجازه می‌دهند کاربران یک صفحه نمایش کامل را تجربه کنند.

ویژگی‌های صفحه نمایش هواوی میت 20

صفحه نمایشی مناسب همه

یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کند هواوی است که برای گوشی میت 20 (Huawei Mate 20)، صفحه نمایشی به بزرگی 6.53 اینچ با فناوری‌های RGBW و HDR در نظر گرفته است. لبه‌های منحنی و پرداخت‌شده شیشه گوشی با ناچی مرواریدشکل همراه شده تا حداکثر صفحه نمایش در اختیار کاربر قرار بگیرد. این ناچ که محل قرارگیری دوربین جلو است کمترین فضای ممکن را اشغال کرده است. نتیجه همه این‌ها با هم صفحه نمایشی است که فقط 12 درصدش را قاب فرا گرفته است. اگر فکر می‌کنید ناچ برایتان جذاب نیست، نگران نباشید؛ هواوی با کمک نرم افزارها آن را از جلوی چشمتان پنهان می‌کند.

صفحه نمایش هواوی میت 20

اندازه این صفحه نمایش گسترش‌یافته، مستقیما کاربردی بودن آن را نشانه گرفته است. با این نسبت صفحه نمایش به بدنه، کاربران می‌توانند بیشتر از گذشته در صفحه نمایش هواوی میت 20 غرق شوند. گیمرها، عکاسان و کسانی که در وب جست‌وجو می‌کنند هم می‌توانند از بدنه گسترده‌تر و صفحه نمایش بیشتر HUAWEI Mate 20 لذت ببرند.

شخصی‌سازی به سبک هواوی

هواوی به لطف ویژگی‌های شخصی‌سازی که در اختیار کاربران می‌گذارد، سعی کرده تجربه روزانه گوشی های هوشمند را به سطح بالاتری ببرد. کاربران می‌توانند اصلاحات مهمی در بخش تنظیمات صفحه نمایش هواوی میت 20 انجام دهند و ویژگی‌هایی مانند حالت راحتی چشم برای فیلتر کردن نور آبی، کنترل‌ دمای رنگ و توانایی تنظیم درجه حرارت صفحه نمایش برای مطابقت با رنگ نور محیط را فعال کنند.

صفحه نمایش هواوی میت 20

این ویژگی روی همه چیز تاثیر می‌گذارد؛ از خواندن ایمیل‌ها تا ویرایش عکس‌ها. صفحه نمایش پرطراوت این گوشی مثل نسخه قبلی خود دارای ماتریس پایه RGBW است. این ویژگی باعث می‌شود HUAWEI Mate 20 درخشندگی فوق‌العاده‌ای را به معرض نمایش بگذارد و وقتی با HDR10 همراه و سازگار می‌شود، پشتیبانی از فضای رنگی DCI-P3 بزرگ‌تری ایجاد می‌شود تا تنوع رنگ بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. این ترکیب به صفحه نمایش هواوی میت 20 اجازه می‌دهد از دو حالت رنگی Normal و Vivid پشتیبانی کند که هر کدام با سه زیرحالت دیگر در دسترس خواهند بود: پیش فرض، گرم و سرد.

مقابله با خورشید

در‌ حالی‌که فعال‌کردن ویژگی‌هایی نظیر «حالت راحتی» موجب کاهش فشار روی چشم می‌شود و جست‌وجو در وب را امن‌تر می‌کند، فعال‌شدن حالت Vivid در اوج روشنایی می‌تواند تضمین کند که هنوز می‌توانید از دستگاه زیر نور آفتاب استفاده کنید (820 نیت آن را تضمین می‌کند) و حتی جزئیات عکس‌ها را قبل از بارگذاری در اینستاگرام ببینید. با توجه به اینکه این گوشی دارای رزولوشن 1080 در 2244 فول اچ دی پلاس است، شما صفحه نمایشی دارید که به روشنی می‌درخشد و به رنگ‌های آن عمق می‌بخشد.

صفحه نمایش بیشتر، سرگرم‌کنندگی بیشتر

این روزها، داشتن صفحه نمایش با کیفیت خوب، از نکات اساسی است که هر گوشی هوشمندی به آن نیاز دارد. یک چیپست قدرتمند ممکن است گرافیک عالی ارائه دهد و عملکرد روان را تضمین کند، اما بدون صفحه نمایش عالی، تجربه‌ی کاربر کامل نیست. با HUAWEI Mate 20 این تجربه ناخوشایند را نخواهید داشت. پنل ال‌سی‌دی صیقلی این دستگاه باعث می‌شود شما کمتر از گذشته گوشی خود را کنار بگذارید. البته هواوی با یک برنامه مدیریت صفحه، زمان شما را در امان نگه می‌دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این ک اولد نیست

  2. انقد بلنده ادم دستش ب بالای صفحه نمیرسه