حفره نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس

حفره نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ متفاوت خواهد بود

سامسونگ حفره نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10) را متفاوت طراحی خواهد کرد. علت این کار، مجهز شدن سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس به یک دوربین سلفی دوگانه است!

گفته می‌شود هر چهار مدل سامسونگ گلکسی اس 10 به نمایشگر Infinity-O مجهز خواهند شد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این صفحه نمایش، وجود حفره‌ای بر روی آن به منظور قرارگیری دوربین سلفی بدون نیاز به استفاده از بریدگی بالای نمایشگر است. با این حال بر اساس گفته‌های Ice Universe، یکی از افشا‌کنندگان اخبار گوشی های هوشمند در توییتر، حفره نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ متفاوت‌تر از سایر مدل‌ها خواهد بود.

اگر شایعات پیشین صحت داشته باشند، سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس به یک دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است. یکی از این سنسورها عادی بوده و دیگری دارای میدان دید وسیع خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد یکی از دو سنسور دوربین سلفی گوشی، بزرگتر از دیگری است. به همین دلیل به دو حفره نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس با اندازه‌های متفاوت نیاز خواهد بود.

طراحی متفاوت حفره نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس

اما سامسونگ برای حفظ زیبایی طراحی گوشی، یک حفره شبیه به قرص بر روی نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس قرار داده و دوربین سلفی را درون آن کار می‌گذارد. علاوه بر متفاوت بودن حفره نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس که از مجهز شدن آن به دوربین سلفی دوگانه ریشه می‌گیرد، مجهز شدن به دوربین اصلی سه گانه یکی دیگر از تفاوت‌های مدل پلاس نسبت به مدل پایه ذکر شده است. به عنوان دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی باید به استفاده از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 93.4 درصد اشاره کرد. به جز این موارد، سایر مشخصات فنی گلکسی اس 10 پلاس همچون میزان حافظه و تراشه اصلی با گلکسی اس 10 یکسان خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یا چپه یا راست دیگه