آیفون های 2019

آیفون های 2019 به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه مجهز می‌شود

آیفون های 2019 احتمالا به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه مجهز خواهند شد. به نظر می‌رسد موبایل های آینده اپل قرار است به اسکنری که در گلکسی اس 10 استفاده می‌شود، مجهز شوند.

اگرچه اپل یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا در صنعت فناوری است، ولی تمام تصمیمات مدیران آن با استقبال کاربران همراه نمی‌شود. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که گوشی های جدید این شرکت یعنی آیفون 10 آر، آیفون 10 اس و آیفون 10 اس مکس در ترغیب کاربران برای ارتقا و خرید نسل جدید ناموفق بوده‌اند. اما حالا گزارشی جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل با تغییر مواضع خود و تصمیم‌گیری‌های جدید، به دنبال راهی برای تشویق کاربران به خرید آیفون های 2019 است.

بنا بر این گزارش، اهالی کوپرتینو به طور جدی در حال کار بر روی اسکنر اثر انگشت زیر صفحه هستند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد مدیران در حال ارزیابی کیفیت اسکنرهای O-film ،TPK Holding و General Interface Solution بوده و پیش از آیفون های 2019، آن را در مدل جدید آیپدها به کار خواهند گرفت. از طرفی، استفاده از سنسورهای اولتراسونیک هم دور از انتظار نیست. در حال حاضر، سه شرکت مذکور مسئولیت تامین حسگرهای اولتراسونیک گلکسی اس 10 را بر عهده دارند. در کنار سرعت بالاتر این حسگرها، دقت و امنیت آنها نیز بیشتر است؛ در نتیجه، این احتمال وجود دارد که اسکنرهای اولتراسونیک به عنوان جایگزین Touch ID به نسل جدید آیفون های اپل اضافه شوند.

آیفون های 2019

به هر صورت، اهمیتی ندارد که سیستم تشخیص چهره اپل تا چه اندازه پیشرفته یا کارآمد است؛ در برخی شرایط، باز کردن قفل دستگاه با استفاده از انگشت آسان‌تر خواهد بود. بد نیست بدانید آگوست امسال، اپل حتی یک پتنت را برای فناوری اسکنر اثر انگشت زیر صفحه خود ثبت کرده بود. با این حال، هنوز هیچ‌چیز قطعی نبوده و تا زمان معرفی نسل جدید چاره‌ای جز انتظار نداریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*