آنر V20

معرفی گوشی های آنر V20 و آنر 11 به سال آینده موکول شد

بسیاری از علاقه‌مندان، انتظار رونمایی از گوشی آنر V20 را در اواخر سال جاری میلادی داشتند؛ اما بر اساس اعلام رئیس برند Honor، این اتفاق در سال آینده رخ خواهد داد.

سری P و Mate معرف پرچمداران هواوی هستند؛ اما گوشی های رده بالای برنده جانبی این کمپانی نیز، در دو سری V و عددی (نام آنر + یک عدد) جای می‌گیرند. محصولات سری وی که به زودی آنر V20 هم به آن‌ها ملحق خواهد شد، معمولا نمایشگر بزرگی دارند و در برخورداری از تازه‌ترین تراشه کایرین، دنباله‌رو سری میت هواوی هستند.

در نوامبر سال گذشته، پرچمداری به نام آنر وی 10 با تجهیز به تراشه کایرین 970 و برچسب قیمت 2699 یوانی (حدود 400 دلار) عرضه شد و مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. به همین دلیل انتظار می‌رفت جانشین این محصول نیز در نوامبر سال جاری رونمایی شود که البته این اتفاق رخ نداد. ظاهرا عرضه گوشی آنر مجیک 2 سبب شده است که مراحل تولید آنر وی 20 به تعویق بیافتد.

آنر وی 10

به تازگی اما «ژائو مینگ» رئیس تشکیلات آنر، به پرسش برخی از کاربران فضای مجازی که جویای وضعیت مدل‌های V20 و 11 شده بودند، پاسخ داده است. بر اساس اعلام این مقام بلندپایه، هم‌اکنون آنر V20 در حال پشت سر گذاشتن مراحل تولید است و آنر 11 نیز، در نیمه اول سال آینده میلادی از راه خواهد رسید. این دو گوشی هوشمند به تراشه کایرین 980 مجهز خواهند بود که البته موضوع غافلگیر کننده‌ای هم نیست.

از طرفی به دلیل آنکه اخیرا شاهد وجود یک نمایشگر تمام صفحه و کشویی در آنر مجیک 2 بودیم، انتظار می‌رود حداقل یکی از این دو محصول جدید را نیز با طراحی به‌روز شده‌ای ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. انر خودش انگار یه کمپانی جداس ده تا مدل داره